خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان مطرح کرد:

زنجان رکورددار کشور در بازدید از جشنواره‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۷۴

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت که خود یک رکورد محسوب می‌شود؛ که به لحاظ تعداد زنجان در این زمینه رکوردار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، یحیی رحمتی شامگاه دیروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آش ایرانی اظهار کرد: سیزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از 22 تا 26 مردادماه برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، با اشاره به برگزاری 160 غرفه صنایع دستی از 31 استان کشور افزود: در این غرفه‌ها کالاها و تولیدات ارزشمند صنایع دستی به نام سال کالای ایرانی عرضه شد تا از آن حمایت شده باشد.

رحمتی همچنین به برپایی 10 سیاه چادر در این جشنواره اشاره کرد و گفت: روزانه برای بیش از 50 هزار نفر آش طبخ و سرو شد که رقم قابل توجهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همچنین میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت که خود یک رکورد محسوب می‌شود؛ که به لحاظ تعداد زنجان در این زمینه رکوردار شد.

رحمتی، با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های جشنواره امسال پوشش رسانه‌ای مطلوب در این حوزه بود؛ تصریح کرد: این امر نیز جای تقدیر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، در پایان سخنان خود، با اشاره به مساعدت ادارات اجرایی استان از جمله استانداری و شهرداری، در برگزاری این جشنواره ابراز امیدواری کرد: روز به روز با همکاری‌های بیشتر شاهد برگزاری چنین جشنواره‌های مطلوبی باشیم.

زنجان رکورددار کشور در بازدید از جشنواره‌ها

گفتنی است درحاشیه مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از لوح ثبت ملی ملیله زنجان نیز با حضور درویش امیری استاندار زنجان و مسئولان و متولیان این جشنواره رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز