خبرگزاری کار ایران

با حضور ۶۵ شرکت داخلی و خارجی؛

بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۶۷

بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت با حضور ۶۵ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از مشهد مقدس، هوشنگ نژاد در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اکنون در نمایشگاه بین‌المللی مشهد شاهد افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعت، دوازدهمین نمایشگاه معدن و زمین شناسی، چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی عمرانی و ریل و جاده ای و دوازدهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی و آهنگری هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ساعات ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم آزاد است.

وی درباره اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه‌ها بیان کرد: معرفی دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در زمینه در زمینه ماشین‌آلات و ابزارآلات صنعتی و ماشین آلات معدنی و راه سازی و فولاد و صنایع وابسته از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت است.

هوشنگ‌نژاد خاطرنشان کرد: مساحت واگذار شده در نمایشگاه هفت‌هزار مترمربع، مساحت کل غرفه‌ها سه هزار مترمربع، تعداد کل غرفه‌ها ۶۰ مورد و تعداد کل مشارکت کننده ها ۶۵ شرکت است. در این نمایشگاه ۵۰ شرکت داخلی و ۱۵ نمایندگی از شرکت های خارجی حضور یافته‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه هیات‌های تجاری از افغانستان و عراق در این نمایشگاه حاضر می‌شوند، اذعان کرد: ماشین‌آلات راهسازی و معدنی، معدن و صنایع وابسته و فولاد و صنایع وابسته به آن زمینه‌های فعالیتی مشارکت‌کننده‌ها در نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز