خبرگزاری کار ایران

دیدار صمیمی رییس و مسئولان فدراسیون فوتبال با شهردار و عضو شورای اسلامی تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۹۱

دیدار صمیمی شهردار و عضو شورای اسلامی شهر تهران،با رییس و جمعی از مسولان فدراسیون فوتبال، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج به همراه حیدر بهاروند،فریدون اصفهانیان،هدایت ممبینی و دکتر صوفی زاده از اعضا هیات رییسه و  محمدرضا ساکت،دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در ساختمان بهشت، با مهندس افشانی،شهردار  و نظری،عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیته ورزش شورا دیدار صمیمانه ای داشتند.

در این نشست که دکتر شجاع پوریان،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و خداداد افشاریان،سرپرست هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هم در آن حضور داشتند،از سوی رییس فدراسیون فوتبال پیراهن یار دوازدهم به پاس حمایت های صورت گرفته از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه،به شهردار و عضو شورای اسلامی شهر تهران اهدا شد.

شهردار تهران:غرور و اعتماد به نفسی که تیم ملی پدید آورد،فراموش نشدنی است

مهندس افشانی،شهردار تهران در آغاز این نشست عنوان کرد:بابت نتایج خاطره انگیز و افتخارآفرین فوتبال به شما،مدیران فدراسیون فوتبال هم تبریک می گویم و هم خدا قوت.عملکرد موفقیت آمیز تیم ملی در جام جهانی،توقع مردم و افکار عمومی را برای جام ملت های آسیا بالا برد و امیدوارم این روند صعودی در رقابت های آتی هم تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد:نیاز جامعه ما،دو موضوع مهم است که نخستین آن تداوم وحدت،انسجام و همگرایی ملی است و در ثانی باید توجه داشته باشیم که نشاط و شادی در جامعه ما یک ضرورت است.خوشحالم که فوتبال و فرزندان دلاورش در جام جهانی سبب ساز نیل به هر دو مقصود شدند.

مهندس افشانی تصریح کرد:در هنگام برگزاری جام جهانی و وقتی اخبار خوشحال کننده از روسیه به ایران مخابره می شد،به مسول زیباسازی تهران گفتم فضای شهر را فوتبالی کنید.خوشبختانه تصاویر مربوط به این موضوع،در عصر ارتباطات به سرعت به اردوی تیم ملی رسید و ملی پوشان متوجه شور و نشاط و شادی هم میهنان خود شدند.

وی ادامه داد:در دیداری که همراه با اعضای محترم هیات دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم،ایشان بخش مهمی از فرمایشات خود را به تلاش ستودنی اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی اختصاص دادند که قسمتی از آن از طریق رسانه ها پخش شد.به ویژه،فرازی از فرمایشات ایشان پیرامون عملکرد دروازه بان تیم ملی در برابر کریس رونالدو که ماحصل اراده ملی پوش عزیز ما بود و تصویری خاطره انگیز را به اذهان مردم الصاق کرد.

مهندس افشانی ضمن اشاره به نتایج ارزنده و قهرمانی فوتسالیست های خانم ایران در  رقابت های قهرمانی آسیا افزود:غروری که در پی نتایج و عملکرد تیم ملی در جام جهانی پدید آمد،فراموش نشدنی است.اعتماد به نفسی که در میان هموطنان به وجود آمد،فراموش ناشدنی است.امیدوارم تلاش کنیم و پیش برویم و بهتر و بهتر شویم.به هر حال،بهترین شدن و اول شدن آسان است اما بهترین ماندن و اول ماندن بسیار دشوار است.به طور حتم،شهرداری پایتخت با همه توان در کنار تیم ملی محبوب ایران خواهد بود.جا دارد از آقای نظری،رییس جوان کمیته ورزش شورا هم تشکر کنم که نگاه ویژه ای به موضوع ورزش دارد.

عضو شورای شهر:تیم ملی،حال مردم را بهتر کرد

در ادامه این نشست،نظری،عضو  شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیته ورزش شورا گفت:از مسولان و متولیان فوتبال کشور بابت حال خوبی که به مردم ایران هدیه دادند،تشکر می کنم.واقعیت این است در آن ایام،تیم ملی،حال مردم را بهتر کرد.این یک حقیقت کتمان ناپذیر است.امیدوارم این حال خوب از طریق فوتبال همچنان در جامعه باقی بماند.به طور حتم،برای برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا،سازمان زیباسازی برنامه های ویژه دیگری را هم مدنظر دارد تا فضای پایتخت در آن ایام فوتبالی تر شود و شور و شوق مردمی به اردوی تیم ملی بیشتر انتقال پیدا کند.کل امکانات و مجموعه های شهرداری در تهران در خدمت فوتبال قرار دارد و این همراهی برای اعتلا هر چه بیشتر این ورزش پرطرفدار ادامه دارد.

رییس فدراسیون فوتبال:همراهی شهرداری،خودجوش و خالصانه بود

رییس فدراسیون فوتبال هم در این دیدار،با تقدیر از حمایت های شهرداری تهران از فوتبال عنوان کرد:در هنگام برگزاری رقابت های جام جهانی در روسیه،حال و هوای کلانشهر تهران هم کاملا فوتبالی شده بود.به هر حال،فوتبال بخش بزرگ و جدانشدنی از زندگی بسیاری از هموطنان است و وقتی آنها به جز تلویزیون و رسانه ها،در هر کوی و برزن شادی ملی پوشان رادر تابلوهای شهرداری هم تماشا می کردند،این نشاط عمومی رنگ و بوی دیگری می گرفت.بی شک،این همراهی خودجوش و خالصانه، انگیزه خانواده فوتبال را برای طی مسیر دشوار خود صدچندان کرد.

وی ادامه داد:علاوه بر این،بر خود وظیفه می دانم از حمایت های شهرداری برای ارتقا کمی و کیفی مرکز تیم های ملی تقدیر کنم.تجهیز این مرکز در زمان مهندس صفایی فراهانی آغاز شد اما با کمک و حمایت صورت گرفته از سوی شهرداری،در حال حاضر به یکی از مراکز اسنثنایی و مثال زدنی در سطح قاره بدل شده است.

تاج خاطرنشان کرد:امیدوارم فوتبال همچنان در سطح جامعه تولید شادی کند.اخیرا،وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات آماری را ارائه کردند که در آن بیان شده بود در هنگام برگزاری دیدار ایران و مراکش در جام جهانی،میزان استفاده از اینترنت در کشورمان به حداقل رسیده بود.موضوعی که نشان می دهد این مسابقه با چه اقبال جالب توجهی از سوی آحاد مردم عزیز ایران زمین روبرو شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال:شهرداری جو مثبت و شور و حال را به دو تیم منتقل کرد

محمدرضا ساکت،دبیرکل فدراسیون فوتبال،در این نشست گفت:واقعیت این است که شهرداری تهران جو مثبت و شور و حال را به دو تیم منتقل کرد.یکی تیم ملی فوتبال و یکی تیم داوری پرافتخار ما در جام جهانی.این موضوع در اردوی تیم ملی و در میان تیم داوری کشورمان بازتاب گسترده ای داشت و بابت این همراهی صمیمانه وظیفه خود می دانم از مسولان شهرداری تشکر کنم.

وی افزود:در حال حاضر،18 تیم ملی فعال در سطح بانوان و آقایان در رده های مختلف مشغول به تمرین و برپایی اردو و حضور در میدان مسابقه هستند که اکثر اردوهای این تیم ها در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته،شهرداری تهران در زمینه آماده سازی هر چه بیشتر این مرکز همراهی ویژه ای با فدراسیون فوتبال داشت که باعث تسریع در آماده سازی قسمت های مختلف مرکز شد.علاوه بر این،شهرداری در زمینه همراهی در امور فرهنگی هم با فدراسیون فوتبال همواره همکاری حداکثری داشته است که در بسیاری از روزهای تاریخی فوتبال این تعامل دیده شده است.

پیشنهاد رییس سازمان لیگ 

حیدر بهاروند،نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ هم در این نشست،گزارشی از فعالیت های سازمان لیگ در برگزاری مسابقات را ارائه کرد و افزود:حدود 4000 مسابقه در طول فصل در رده ها و سطوح مختلف برگزار می شود که اگر تلاش و همکاری شبانه روزی و دلسوزانه همکاران در سازمان لیگ نباشد،این مهم اتفاق نمی افتد.

وی در ادامه،درخواستی از شهردار پایتخت داشت و عنوان کرد:با توجه به اینکه مسابقات برای افزایش تماشاگر در ساعات پایانی شب برگزار می شود،اگر امکانات حمل و نقل به ویژه در بحث مترو ورزشگاه آزادی افزایش پیدا کند،کمک زیادی به تماشاگران خواهد کرد.

ممبینی:همراهی شهرداری،کمک زیادی به فوتبال می کند

هدایت ممبینی،عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم که تجربه عضویت در شورای اسلامی شهر اهواز را دارد،در این نشست عنوان کرد: با توجه به آشنایی که با حال و هوای فعالیت در فوتبال و شهرداری دارم،در این باره اشتراکات زیادی را قائل هستم.همراهی شهرداری ها به طور کلی می تواند کمک زیادی به فوتبال کند و بی شک،برگزاری این جلسه در راستای نیل به اعتلا فوتبال ایران گام بسیار مهمی تلقی می شود.

دکتر صوفی زاده:موفقیت تیم ملی فوتسال در بستر یک کار گروهی شکل گرفت

دکتر صوفی زاده، عضو هیات رییسه فدراسیون در این نشست از حمایت های شهرداری از ورزش بانوان تمجید کرد.وی با اشاره به تقدیر شهرداری از تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت:نامگذاری سالن سرپوشیده ورزش بانوان به نام فرشته کریمی، کار ارزنده ای بود که از سوی شهرداری صورت گرفت.

وی افزود:واقعیت این است در مسیر موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان و قهرمانی این تیم در قاره آسیا،همه ارکان فدراسیون ایفاگر نقش بودند و این موفقیت در بستر یک کار گروهی شکل گرفت.بدون تردید،بانوان فوتسال و فوتبال ایران با افزایش حمایت ها سعی در فتح قلل تاره ای دارند و در این مسیر مصمم هستند.استعدادهای زیادی در جای جای مملکت وجود دارد که به طور حتم می توانند روزی با پیراهن تیم ملی،افتخارآفرینی کنند و تلاش ما کمک به آنان در جهت پیشرفت است.

اصفهانیان: داوران شاغل در شهرداری بدون دغدغه راهی روسیه شدند

فریدون اصفهانیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در شهرداری تهران گفت: کلید شهر در دستان شهرداری است و اینجا وظیفه خود می دانم از تلاش های صورت گرفته برای رفاه شهروندان تشکر کنم.اما یک بحث مهم حمایت هایی است که شهرداری از تیم داوری حاضر در جام جهانی داشت و از آنجا که آنها کارمندان این نهاد محسوب می شوند،با تصمیمات مدیران شهرداری بدون هیچ دغدغه ای راهی روسیه شدند و پس از پایان مسابقات هم به محل کار خود بازگشتند و در حال خدمت رسانی هستند.

دیدار صمیمی رییس و مسئولان فدراسیون فوتبال با شهردار و عضو شورای اسلامی تهران

 

دیدار صمیمی رییس و مسئولان فدراسیون فوتبال با شهردار و عضو شورای اسلامی تهران

 

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز