خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای تقویم ورزشی سال ۹۷

تب داغ رقابت های قهرمانی کارگران کشور در گرمای تابستانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۴۴

تابستان امسال را تا نیمه گذراندیم و حرارتش را به جان خریدیم تا برگ برگ اولین تقویم ورزش کارگری را اجرایی کنیم. گرما سرعت مان را محدود کرد، اما ما تلاشمان را بیشتر کردیم تا به وعده ها جامه عمل بپوشانیم. حال که ازنیمه دومین فصل سال گذر کردیم، کمی بر روی پدال سرعت فشار بیشتری می آوریم و تا آنجا که می شود سرعت را بالا می بریم، البته کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.

مصطفی عطری

بدنبال اعداد و ارقام نیستیم و گزارش به مقام های بالاتر، غایت ما از حضور در ورزش کارگری نبوده و نیست.برای خدمت به جامعه ای آمدیم که برداشتن کوچکترین قدم در مسیرش، مصداق بارز عبادت است و به فرموده پیامبر اکرم(ص) هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست. 
مسابقات قهرمانی کشور امسال از حساسیت بالایی در سطح کشور برخوردار است و ورزشکاران حاضردر تکاپو هستند تا با درخشش در رشته های مختلف، ‌شانس پوشیدن پیراهن تیم های ملی را داشته باشند. همین انگیزه باعث شده تا حضور پررنگ تر، کیفیت بالاتر و رقابت ها جذاب تر شوند. حضور رسانه ملی در پوشش رقابت ها و اصحاب رسانه در انعکاس مطلوب خبری نیز گویای اهمیت ورزش کارگری در سال جاری می باشد که توجه کارخانجات و واحدهای تولیدی را به امر ورزش معطوف ساخته است. 
اما تب داغ ورزش کارگری در ماه های پایانی فصل گرما بالا گرفته وبا رقابت های والیبال دسته اول قهرمانی کشور در تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مرداد ماه  (تهران) آغاز می شود. پس از آن ورزشکاران کارگر در تاریخ ۱ لغایت ۲ شهریور ماه  به قله فندق لو اهر از توابع آذربایجان شرقی صعود خواهند نمود. ۳ تا ۵ شهریور ماه بانوان کارگر رشته تنیس روی میز در خراسان شمالی به مصاف یکدیگر می روند و در همین زمان و طی روزهای ۴ تا ۶ شهریور ماه کشتی گیران کارگر در ورزشگاه شهید معتمدی کارگران تهران برای کسب عنوان قهرمانی به روی تشک خواهند رفت.۱۰ لغایت ۱۲ شهریور ماه اردبیل میزبان کاراته کا های کارو تلاش کشور خواهد بود و پس از آن وزنه برداران در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ همین ماه برای ثبت رکوردی بهتر در اصفهان به روی تخته می روند. اردبیل در رویدادی دیگر ۱۷ تا ۱۹ شهریور میزبان بانوان دونده کشور خواهد بود و در همین تاریخ تبریز میزبانی تنیس روی میز قهرمانی کارگران کشوردر بخش آقایان را عهده دار است. بسکتبالیست های کارگر از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ شهریور در سمنان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و جودو کاران جامعه کار و تلاش از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ شهریور ماه به میزبانی اصفهان به روی تاتامی می روند تا پرونده ورزش کارگری در فصل گرما و با حرارت رقابت های کارگری کشور بسته شود. 
این درحالیست که فدراسیون ورزش کارگری رویدادهای پاییزی خود را نیز برنامه ریزی نموده و برگ ریزان پاییزی نمی تواند برگی از تقویم ورزش کارگری را جدا سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز