خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی - سایپا؛ مورد عجیب مهدی ترابی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۶۱

مهاجم سایپا در هفته چهارم شرایط خاصی برای حضور برابر تراکتورسازی دارد و این ممکن است در تصمیم دایی در استفاده از او تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش سایپا که به همراه تیم ملی در جام جهانی حضور داشت، در چند وقت اخیر درگیر ماجراهای زیادی در نقل و انتقالات بوده و پیوستنش به پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت و پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی از او هم همچنان باز و در حال بررسی است.

ترابی نیم فصل گذشته در حال ارسال مدارک خود برای اعزام به خدمت و پیوستن به تراکتورسازی بود که این کار تا پایان فصل به تعویق افتاد و در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم اخبار جدی در مورد حضور او در جمع تراکتورسازان در فصل جدید به گوش می‌رسید و عنوان شده بود ترابی در حال انجام کارهای اداری رفتن به خدمت است.

این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که هنوز بحث واگذاری مالکیت تراکتورسازی از سپاه عاشورا به بخش خصوصی مطرح نشده بود و این باشگاه همچنان اجازه جذب بازیکن سرباز را داشت و به نظر می‌رسید ترابی قرار است آخرین سرباز تاریخ تراکتورسازی باشد ولی یکبار سر از پرسپولیس در آورد و با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

پرسپولیس به دلیل محرومیت از پنجره تابستانی چند بازیکن به خدمت گرفت و آنها را در اختیار تیم‌های دیگر قرارداد تا نیم فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شوند و ترابی هم با این شرایط قرار شد تا نیم فصل در سایپا بماند و از زمستان 97 عضو پرسپولیس شود.

پس از قرارداد ترابی با پرسپولیس بود که صدای اعتراض محمدرضا زنوزی، مالک جدید تراکتورسازی در آمد و در مصاحبه‌ای گفت که ترابی طی قراردادی که دارد باید به تراکتورسازی بیاید. زنوزی عنوان کرد که تراکتورسازی را به همراه ترابی خریده است و قرارداد این بازیکن با پرسپولیس غیر قانونی است. به موازی این اعتراضات رسانه‌ای، تیم حقوقی باشگاه پیگیری قانونی بازگشت ترابی به تراکتورسازی را بر عهده گرفت و شکایتی تنظیم و تحویل مقامات فدراسیون شد که هنوز در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام نشده است.

تراکتورسازان حتی عنوان کردند که در صورت لزوم از طریق مراجع بین‌المللی پیگیر قضیه خواهند شد و قصد ندارند بیخیال ترابی شوند.

این موضوع در چند هفته اخیر باعث انتشار اخبار ضد و نقیضی شده و برخی منابع خبری از پیروز شدن احتمالی تراکتورسازی در این پرونده خبر داده‌اند که اگر صحت داشته باشد ترابی برخلاف میل باطنی مجبور است فعلاً ادامه حضور در سایپا و پیوستن به پرسپولیس را عقب بیاندازد و تا پایان دوران خدمت خودش که گفته می‌شود کمتر از یک سال است در جمع شاگردان توشاک بازی کند.

ترابی در 3 هفته گذشته در ترکیب سایپا به میدان رفته و کیفیت فنی او با چیزی که از او دیده بودیم و انتظار داشتیم فرسنگ‌ها فاصله دارد و او افت شدیدی از نظر کیفی داشته که به نظر می‌رسد حواشی اخیر و تاثیر مستقیمش روی تمرکز این بازیکن دلیل اصلی آن است.

ترابی روز جمعه در تبریز باید در ترکیب تیمش به مصاف تراکتورسازی برود، تیمی که باعث ایجاد این حواشی برای او شده و ممکن است او را مجبور به تغییر مسیر فوتبال حرفه‌ای اش کند و البته عامل به هم خوردن تمرکز این بازیکن شده است. در چنین شرایطی مربیگری دایی و مدیریت او روی این ماجرا مهم‌ترین موضوعی است که می‌تواند حتی به آینده فوتبالی ترابی بستگی داشته باشد. تصمیم دایی هرچه باشد چه با بازی دادن به ترابی چه با نیمکت نشین کردن او یک شمشیر دولبه است که آثارش در ادامه روی فوتبال ترابی ممکن است بماند و باید دید مربی با تجربه سایپا چه تدبیری برای مشکل بزرگ تیمش و ستاره ملی پوش تیمش خواهد اندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز