خبرگزاری کار ایران

پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا:

اعمال محدودیت توئیتر بر حساب کاربری یکی از طرفداران ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۰۹

یک سخنگوی شبکه اتماعی توئیتر تایید کرد که حساب کاربری نظریه‌پرداز تئوری توطئه و از طرفداران رئیس‌جمهوری آمریکا به خاطر تخطی مطالب او از سیاست‌های این شبکه اجتماعی با محدودیت‌هایی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، شبکه اجتماعی توئیتر محدودیت‌هایی را برای حساب کاربری «الکس جونز»، نظریه‌پرداز تئوری توطئه و از طرفداران رئیس‌جمهوری آمریکا، اعمال کرده است. این محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال خواهد شد و دلیل آن تخطی مطالب او از سیاست‌های این شبکه اجتماعی است. 

یک سخنگوی توئیتر تایید کرد که حساب کاربری جونز محدودیت‌هایی خواهد داشت،‌ با این حال وی عنوان کرد که این به معنای تعلیق حساب کاربری این فرد نیست. علاوه بر این، توئیتر از الکس جونز خواسته است تا مطالبی را که از سیاست‌های این شبکه تخطی کرده است، پاک کند. 

الکس جونز بیشتر به خاطر تئوری‌های توطئه‌اش درباره حادثه تیراندازی در مدرسه «سندی هوک» و «پارکلند» که در اوایل سال جاری میلادی روی داد شناخته شده است. 

او در یکی از پیام‌های ویدئویی‌اش که اخیرا در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر شده، «رابرت مولر»، دادستان ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، را تهدید کرد و مدعی شد که دموکرات‌ها تصمیم داشتند در تاریخ چهارم جولای در آمریکا جنگ داخلی به راه بیندازند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز