خبرگزاری کار ایران

مارسلو: وینیسیوس آینده رئال مادرید است / برای سوپرکاپ هیجان زده هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۳۲

یکی از پرطرفدارترین تحولات رئال مادرید در تابستان امسال، ورود وینیسیوس جونیور بوده و مارسلو گفته او می‌تواند در ادامه بازیکن با اهمیتی برای باشگاه باشد.

به گزارش ایلنا، نمایش بازیکن 18 ساله در بازی‌های پیش فصل رئال مادرید نشان داده او می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان بازیکن ارزنده‌ای در ترکیب کهکشانی‌ها تبدیل شود. مارسلو پیش از دیدار با اتلتیکو مادرید در مصاحبه با خبرنگاران گفت:"او آینده رئال مادرید است و در تیم ما حضور دارد. من 18 ساله بودم که وارد شدم و راموس 19 ساله بود. وینیسیوس هنوز جوان است و دوست داریم در کنار ما احساس راحتی کند و بعد به ما کمک کند. خوشحالم که یک بازیکن برزیلی دیگر در رئال حضور دارد. او توسط همه مورد استقبال قرار گرفته است، او تقریبا یک کودک است و آینده خوبی در پیش رو دارد."

بازیکن باسابقه کهکشانی‌ها از انگیزه‌اش برای کسب جامی دیگر به همراه رئال صحبت کرد:"هیجان زده هستیم که در فینال بازی می‌کنیم و از اعتبار تیممان دفاع کنیم. منتظر این دیدار و برنده شدن هستیم. البته هر بازی متفاوت است و فینال هم تفاوت خاصی دارد. حریف ما تقویت شده و ما هم اینگونه هستیم. بازی سختی داریم و می‌خواهیم خوب بازی کنیم و هر دو تیم در حال حاضر عالی هستند. در فینال هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز