خبرگزاری کار ایران

درخواست عجیب یوسین بولت؛ بادیگارد نمی‌خواهم، خودروی مشکی بدهید!

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۰۰

اوسین بولت سلطان دوومیدانی جهان که چندی قبل با تیم استرالیایی سنترال کوست مارینرز قرارداد بست تا کارش را به‌عنوان فوتبالیست آغاز کند، در تمرینات این تیم حاضر شده است.

به گزارش ایلنا، وی که رکورددار دوی سرعت است، بارها در گذشته ابراز علاقه کرد بعد از اتمام دوران فعالیتش به‌عنوان دونده، بتواند در نقش یک فوتبالیست کار کند. به همین خاطر با تیم استرالیایی قرارداد مشروط منعقد کرد. شاون میلیکامپ مدیر تجاری مارینرز در این باره گفت: «برای او خیلی مهم بود که توسط یک خودروی مشکی‌ از فرودگاه به محل تمرین برده شود. به غیر از این هیچ درخواست دیگری از ما نداشت. نه بادیگارد شخصی درخواست کرد و نه ماساژور اختصاصی خواستار شد. حتی راننده شخصی هم نخواست. او فقط خواهان انتقال با یک خودرو به رنگ مشکی بود.»

طبق اظهارات میلیکامپ، دارنده 8 مدال طلای المپیک به صورت مشروط در تمرینات مارینرز شرکت می‌کند تا در صورت کسب عملکرد مطلوب بتواند به ‌عنوان فوتبالیست به فعالیت ادامه دهد. در صورتی که بولت در تمرینهای آزمایشی باشگاه مارینرز شرکت کرده و باشگاه با او قراردادی حرفه‌ای امضا کند، فدراسیون فوتبال استرالیا باید برای بازی او در لیگ برتر این کشور، موسوم به ای‌لیگ 669 هزار دلار به سوپراستار دوومیدانی پرداخت کند.

در گذشته تصاویری از حضور اوسین بولت در مسابقات فوتبال نمایشی منتشر شده است. او اخیراً در جریان دیدار تیم نروژی استرومزگودست با تیم ملی زیر 19سال این کشور، مدت کوتاهی به میدان رفته بود و تصاویر حضور او در این تیم، باشگاه مارینرز را متقاعد کرد تا به او فرصت حضور در تمرینات این تیم را بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز