خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی – سانتینی؛ استقلالی‌ها امیدوار به آقای گلی ستاره در بلژیک

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۷۲

هواداران استقلال امیدوارند ستاره سابق این تیم بتواند نمایش موفق خود در اروپا را ادامه دهد و باعث افتخار آبی‌ها در لیگ بلژیک شود.

به گزارش ایلنا،16  گل زده در 39 بازی. این آمار درخشان کاوه رضایی در نخستین فصل حضور در شارلروا است. مهاجمی که بعد از جدایی از استقلال به بلژیک رفت تا مسیر خود را در فوتبال اروپا آغاز کند. کاوه هر چند در سطح باشگاهی موفق بود اما به فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی راه پیدا نکرد. او به جای بازی در روسیه، مراسم ازدواج خود را برگزار کرد تا از روزهای استراحت و ریکاوری خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

رضایی به محض بازگشت به بلژیک در اردوی شارلروا حاضر شد و خود را برای بازی در ژوپیلرلیگ آماده کرد. کاوه در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل به قدری درخشید که انگار نه انگار همین یکی، دو ماه قبل، حضور در جام جهانی را از دست داده بود. پرقدرت و باصلابت و آماده آتشبازی در لیگ بلژیک.

 این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. اینکه رضایی لیگ بلژیک را با انگیزه آغاز کند. او در سه بازی نخست شارلروا سه گل زده و برای همه رقبای خود خط و نشان کشیده. کاوه مقابل آنتورپ در نخستین بازی فصل موفق نبود و بدون گل زده زمین را ترک کرد. او اما در دو بازی بعد، جبران مافات کرد و سه گل وارد دروازه حریفان کرد. دو تا به اوپن و یکی هم به اندرلخت، قدرت نخست فوتبال بلژیک در این فصل.

کاوه با اینکه سه گل به ثمر رسانده اما در جدول رده‌‌بندی بهترین گلزن‌های ژوپیلرلیگ، به طور مشترک در جایگاه سوم ایستاده. نفر اول، ایوان سانتینی کروات است. مهاجمی 29 ساله و 190 سانتیمتری که از کان به اندرلخت آمده و همه را شگفت‌زده کرده. سانتینی که در کان و دو فصل بازی در لوشامپیونا روی هم 26 گل به ثمر رسانده بود، در 3 بازی ابتدایی لیگ بلژیک 7 گل زده و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزن‌ها قرار گرفته. سانتینی که در جام جهانی تنها 2 دقیقه فرصت بازی برای کرواسی را به دست آورد حالا مهم‌ترین گزینه برای کسب کفش طلای لیگ بلژیک است. او در این 3 بازی، 2 پاس گل هم داده و به همین دلیل فعلا عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ بلژیک را به خود اختصاص داده است.

اندرلخت آنقدر خوب نتیجه گرفته که نفر دوم جدول بهترین گلزن‌ها نیز متعلق به این باشگاه است. لاندری دیماتا که اهل کنگو است اما برای تیم ملی بلژیک بازی می‌کند. دیماتا با سابقه بازی برای ولفسبورگ در بوندس لیگا، در 3 بازی 4 گل زده و نزدیکترین بازیکن به هم تیمی‌اش، سانتینی است.

بعد از این 2 بازیکن، 4 بازیکن به طور مشترک در رده سوم قرار گرفته‌اند. کاوه رضایی، ژیل ووسن، روسلان مالینفسکی و جاناتان دیوید. ووسن که عضو باشگاه بروژ است 3 گل برای این تیم زده که البته 2 تا از آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. مالینفسکی 25 ساله که در گنک بازی می‌کند، عضو تیم ملی اوکراین هم هست. 3 گلی که او برای گنک به ثمر رسانده به این تیم برای حضور در رده سوم جدول رده‌‌بندی کمک مهمی کرده. 3 گله بعدی هم جاناتان دیوید 18 ساله از گنت است. مهاجمی اهل کانادا که تنها با 31 دقیقه بازی 3 گل زده و این آمار درخشان را به نام خود ثبت کرده.

اندرلخت که سانتینی و دیماتا را در اختیار دارد از 3 بازی 9 امتیاز کسب کرده و در رده نخست لیگ بلژیک قرار دارد. بروژ که هم ژیل ووسن عضو این باشگاه است هم امتیاز با اندرلخت رده دوم را به خود اختصاص داده. گنک با مالینفسکی در رده سوم است، گنت با جاناتان دیوید جایگاه هشتم را در اختیار دارد و شارلروا هم روی پله نهم جدول رده ‌بندی ایستاده است.

کاوه رضایی جز 3 گلی که وارد دروازه حریفان کرده، 2 پاس گل هم داده و امیدوار است فاصله با سانتینی را جبران کند و این بار بتواند کفش طلا را تصاحب کند. اتفاقی که می‌تواند حضور او در تیم ملی و فهرست کارلوس کی‌روش را نیز قطعی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز