خبرگزاری کار ایران

محمودزاده تایید کرد:

نفت تهران در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم!

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۶۲

مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام کرد در صورتی که تیم نفت تهران هفته آینده در بازی برابر شهرداری تبریز حاضر نشود، به دسته سوم سقوط می‌کند.

فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر درباره رد درخواست خونه به خونه برای بازی با ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این بازی قرار بود روز شنبه برگزار شود که با درخواست باشگاه خونه به خونه و موافقت باشگاه ملوان به امروز موکول شد. مسئولان باشگاه دوباره درخواست کردند که زمان بازی تغییر کند که امکان آن وجود نداشت.

او درباره مجوز فعالیت تیم بانی گستر ارومیه گفت: امتیاز تیم داری به شهرستان ارومیه واگذار شده است اما تیم مالکیتی و نام آن هنوز مشخص نیست.

محمودزاده خاطرنشان کرد: تیم سیاه جامگان هم باید برای هفته دوم باید مجوز موقت داشته باشد. به هر حال تضمینی داده‌اند که می‌توانند اینگونه در مسابقات حاضر شوند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر در پایان درباره شرایط حضور تیم نفت تهران در مسابقات لیگ دسته اول گفت: ما چهار بار نامه نگاری داشته‌ایم اما کسی از سمت باشگاه نفت پاسخگو نبوده است. در بازی هفته اول غیبت داشته‌اند و پرونده آنها تشکیل نشده است. در صورتی که نفت اگر هفته بعدی برابر شهرداری تبریز حاضر نشود طبق قوانین به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز