خبرگزاری کار ایران

بازی ملی‌ام بیشتر بود و ناراحت شد/ سپیدرود را برای سقوط بست!

حمله حسین کعبی به خداداد عزیزی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۴۷

کاپیتان محبوب و جنوبی سپیدرود بعد از اخراج توسط خداداد عزیزی خیلی زود به این تیم بازگشت تا اکنون بدون حضور این مربی جنجالی امیدوار به بقای تیمش باشد.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی کاپیتان سپیدرود رشت بعد از اینکه به دلیل عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد، با تغییر کادرفنی و البته با یک نامه عذرخواهی به تمرینات سپیدرود دعوت شد. کعبی که از اتفاقات مدت اخیر نمی‌خواست زیاد صحبت کند تا آرامش به سپیدرود برگردد، به چند مورد اشاره می‌کند که خیلی عجیب به نظر می‌رسد؛ اینکه چرا خداداد عزیزی سرمربی پیشین سپیدرود تصمیم به اخراجش گرفت و چه شرایطی در تیم وجود داشت.

خداداد عزیزی هم با سپیدرود رشت تسویه کرده و جدا شد. این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 من نمی‌خواستم در مورد اتفاقاتی که در مدت اخیر افتاده صحبت کنم اما الان مجبورم یکسری مسائل را بگویم. البته مجبور که نه، بلکه باید این مسائل را بگویم. بچه‌های تیم تا الان به دلایلی صحبت نکردند اما من وظیفه خودم می‌دانم هواداران را از یکسری مسائل مطلع کنم. تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و هنوز حق و حقوق بازیکنان را نداده‌اند. ما یک ماساژور داریم که از خمام هر روز با موتور یک ساعت راه می‌آید و می‌رود که به تیم کمک کند اما هنوز یک ریال نگرفته. آن وقت خودشان 800 میلیون تومان می‌گیرند و می‌روند؟‌! مگر نگفتند پشت بازیکنان هستند! پس چرا پیگیر حق و حقوق بازیکنان نبودند؟ اینطور پشت بازیکنان هستند؟

چطور شد که ناگهان شما را از تیم کنار گذاشتند؟

 من قبلا هم گفتم. وقتی تیم به سپاهان باخت من، حق‌شناس و ابراهیمی بازیکنان را بردیم سمت هواداران و به گونه‌ای از آنها به خاطر این نتیجه عذرخواهی کردیم اما ظاهرا به ایشان برخورد و من را اخراج کرد.

پس چرا حق‌شناس و ابراهیمی اخراج نشدند؟

 آن هم دلایل جالبی دارد. کلا خداداد عزیزی ظاهرا از من خوشش نمی‌آمد. یک روز آمد و در تمرین جلوی همه بازیکنان به من گفت چطور می‌شود حسین کعبی 96 بازی ملی دارد اما من 40 تا. من هم گفتم خب کیفیت بازی من بهتر است و به خاطر همین بیشتر بازی کردم. دلیل دیگرش هم به بازوبند کاپیتانی در هفته اول برمی‌گردد. من به خاطر اینکه تولد حسین ابراهیمی بود بازوبند کاپیتانی را به او دادم تا با روحیه بازی کند اما خداداد آمد و گفت چرا این کار را کردی؟ من گفتم به خاطر اینکه تولدش است و الان خانواده‌اش دارند بازی را می‌بینند بهتر است بازوبند به بازوی او باشد تا با روحیه کار کند. برای من بازوبند اهمیت چندانی ندارد چون سال‌هاست که دارم بازی می‌کنم اما برای بازیکنی مثل حسین ابراهیمی می‌تواند روحیه‌ساز باشد. به هر حال این مساله هم ظاهرا باعث شد به او بربخورد و بعد هم که بحث کمیته اخلاق پیش آمد.

آن مساله که خیلی جدی نبود و زود برطرف شد...

 بله، من از همان اول می‌دانستم مشکل خاصی نیست و به خاطر پرداخت نشدن بدهی‌مان است اما ایشان فکر می‌کردند مشکلی وجود دارد. به خاطر همین هم منتظر بودند محروم شوم تا از طرف کادر فنی اخراج نشوم اما وقتی متوجه شدند که باید جریمه مالی آن را بپردازم نامه اخراجم را دادند. جالب این است که خودشان هم نامه اخراجم را ندادند. به هر حال اگر من ضعیف بودم چرا بعد از بازی با سایپا به من و مهدوی گفتند جزو بهترین‌ها بودیم. خدا را شکر هواداران سپیدرود در این دو، سه سال عملکرد مرا دیدند و از این نظر شرمنده‌شان نیستم. ما اگر در فوتبال به جایی رسیدیم بعد از لطف خدا به خاطر حمایت همین هواداران بوده. اگر حسین کعبی، حسین کعبی شده، به خاطر همین هواداران است. پس باید قدرشان را بدانیم و از آنها تشکر کنیم که به حمایت از تیم می‌پردازند.

پس بحث اینکه شما و ایران‌نژاد را مقصر اصلی باخت به سپاهان می‌دانستند، چه بود؟

 بعد از بازی با سپاهان گفتند من روی 3 گل مقصر هستم. در حالی که فیلم بازی موجود است و همه دیدند من مقصر نبودم. اتفاقا بعد از گل چهارم هم سمت هواداران رفتم و از آنها خواستم تیم را تشویق کنند اما به آنها برخورد. هواداران سپیدرود تا قبل از اینکه مورد توهین قرار بگیرند هیچ توهینی نکردند و فقط علی کریمی را تشویق می‌کردند چون او را می‌خواهند. این موضوعی بود که خیلی‌ها خوش‌شان نمی‌آمد اما واقعیت همین است.

به نظرت علی کریمی برمی‌گردد؟

 من بعید می‌دانم. در واقع شرایط اصلا خوب نیست و فکر نمی‌کنم علی کریمی با این شرایط برگردد.

شرایط تیم با تغییر کادرفنی بهتر می‌شود؟

اول باید بگویم که این تیم برای سقوط بسته شده و اگر الان به داد تیم نرسند خیلی زود دیر می‌شود. برای این شرایطی که پیش آمده هم باید آنهایی که تیم را به این روز انداختند پاسخگو باشند. آن‌هایی که قرارداد سه ساله با سرمربی امضا می‌کنند الان کجا هستند؟ مگر امیر قلعه‌نویی یا حسین فرکی بود که به خاطر کارنامه و قهرمانی‌هایی که به دست آوردند، با او قرارداد سه ساله امضا کردند؟ مدیرعامل باشگاه خودش بگوید در زمان بازی تیمش با ماشین‌سازی کجا بود و چرا کنار تیمش نبود؟ مشاور مالک چرا هیچ حرفی نمی‌زند؟ مهاجری فکر می‌کرد در سپیدرود هم مثل نفت تهران می‌تواند رفتار کند. خود این آقا به من می‌گفت دو آپارتمان در سعادت‌آباد دارد و می‌خواهم به من بفروشم که بچه‌ها را ساکت کنم. چرا باید قبول می‌کردم؟ اگر این کارها را می‌کردم که الان نمی‌توانستم راحت در مورد همه چیز صحبت کنم. مطمئن باشید اگر چیزی از من داشتند تا الان گفته بودند اما من جوری زندگی کردم که خودم شرمنده خودم نباشم.

شرایط برای بازی بعدی چطور خواهد بود؟

 مطمئن باشید الان تیم به لحاظ روحی و روانی خیلی خوب است.

سر تمرین تیم رفتید؟

 نه، وقتی نامه برای من زده شد، به خاطر اینکه تهران بودم نرسیدم به تمرین دیروز برسم اما از امروز (دوشنبه) حتما در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد.

گفتگو: سمیرا شیرمردی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز