خبرگزاری کار ایران

خودداری پیکه از بازگشت به تیم ملی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۳۷

جرارد پیکه گفته که تصمیمش برای کناره‌گیری از تیم ملی اسپانیا قطعی است. این در حالی است که او اخیرا با لوییس انریکه، مربی این تیم صحبت کرده است.

به گزارش ایلنا، پیکه 31ساله پیش از جام جهانی گفته بود که این آخرین حضورش در تیم ملی اسپانیا است اما آمدن مربی سابق او در بارسلونا باعث شد این شایعه قوت بگیرد که او ممکن است به تیم برگردد ولی این مدافع گفته که روی تصمیمش پابرجا است: «من با لوییس انریکه یک هفته پیش صحبت کردم. به او گفتم که این تصمیم را مدت‌ها پیش گرفته‌ام و خیلی به آن فکر کرده‌ام. دوران بازی برای اسپانیا برای من عالی بود اما حالا می‌خواهم روی بارسلونا تمرکز کنم.»

پیکه 102 بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرد و با اسپانیا فاتح یک دوره جام جهانی و یک دوره جام ملت‌های اروپا شد. او با وجود این موفقیت‌ها، بارها از سوی هواداران خودی هو شد، چرا که صحبت‌هایی جنجالی درباره رئال مادرید داشت و همچنین از برگزاری همه‌پرسی استقلال کاتالونیا حمایت کرده بود.

این مدافع میانی حالا تمام وقتش را صرف بارسلونا خواهد کرد. او یازدهمین فصل خود را با این تیم سپری خواهد کرد و برای نخستین بار به‌عنوان یکی از چهار کاپیتان تیم برگزیده شده است. از او سوال شد که آیا این بازوبند مسوولیت او را بیشتر خواهد کرد و او گفت: «بالا رفتن سن گاهی باعث می‌شود که کمی بیشتر در حرف‌هایتان تامل کنید اما اینکه من کاپیتان هستم مانع زدن حرف‌هایم نمی‌شود.»

آمدن آرتورو ویدال باعث شده که این پرسش مطرح شود که آیا بارسلونا از سبک بازی همیشگی خود بیش از حد فاصله نمی‌گیرد؟ پیکه می‌گوید: «نظرات زیادی درباره سبک بازی ما وجود دارد. ما از این نظر تیم خاصی هستیم و این بحثی است که همیشه وجود دارد اما ویدال به ما کمک خواهد کرد. حتی زمانی که پپ گواردیولا اینجا بود هم ما سیدو کیتا را داشتیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز