خبرگزاری کار ایران

بارش باران در 5 استان کشور/ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران_کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۷۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش باران در محورهای پنج استان کشور گفت: ترافیک در آزادراه کرج_قزوین و تهران_ کرج نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بارش باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران,گلستان و گیلان، محور بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محور های اردبیل-سراب و اردبیل-خلخال در استان اردبیل گزارش شده است.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در محور فیروزکوه محدوده گدوک، محور کرج-چالوس محدوده های ولی آباد و هزارچم، محور کیاسر-سمنان و استان اردبیل محور اردبیل-سراب گردنه صائین مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام طوفان شن همراه با کاهش دید در استان سیستان وبلوچستان شمال (محور زابل -نهبندان) خاطرنشان کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از  مهرویلا  تا  پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران –کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. همچنین محور کرج-چالوس محدوده پل خواب (آسفالت کاری) گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز