خبرگزاری کار ایران

سوپرکاپ اسپانیا/ بارسلونا – سویا؛ بفرمایید جام اول

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۱۷

بارسلونا قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا و سویا نایب قهرمان کوپا دل ری امشب در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند و فرصت دارند نخستین جام فصل را در مراکش به دست آورند.

به گزارش ایلنا، بعد از نمایش ناامیدکننده لیونل مسی در جام جهانی، فوق‌ستاره آرژانتینی برای فصل جدید تحت فشار است و برخی پیش‌بینی می‌کنند نتواند درخشش سابق را تکرار کند و دوران افت او شروع شده است. یک بازی تاثیرگذار از نابغه بارسلونا می‌تواند مشخص کند فصل روشنی در انتظار او خواهد بود.

آن طرف هم استیون انزونزی با آنکه علنا ابراز تمایل به جدایی کرده بود و آرسنال یکی از تیم‌هایی بود که گفته می‌شد به آنجا می‌رود اما در نهایت در سانچس پیس‌خوان ماند. او که بازی‌های کوتاه اما تاثیرگذاری در جام جهانی برای فرانسه انجام داد و توانست مدال قهرمانی جهان را به دست آورد، می‌تواند ستاره سویا باشد. سویا در حالی به مصاف بارسلونا می‌رود که در دور دوم مقدماتی لیگ اروپا نماینده مجارستان را در دو بازی 7 بر یک برده و در بازی رفت دور سوم هم با یک گل بر تیم لیتوانیایی پیروز شده. پابلو ماچین مربی سویا که این فصل روی نیمکت تیم نشسته، درباره این بازی گفت: «باید حال را غنیمت شمرد، سوپرجام در پیش‌فصل برگزار می‌شود و ما باید با تمام توان با یکی از بهترین تیم‌های جهان روبه‌رو شویم.»

بارسلونا دو بازی آخر خود را در جام قهرمانان بین‌المللی باخته اما با بازگشت ستاره‌هایش از جام جهانی به آمادگی کامل رسیده. ارنستو والورده گزینه‌های زیادی در اختیار دارد و خریدهای جدید مثل آرتورو ویدال به او کمک شایسته‌ای می‌کنند. کلمان لانگله، مالکوم و آرتور دیگر خریدهای بارسلونا هستند. او به خبرنگاران گفت: «ویدال در زمین حضور موثری دارد و این برای ما مفید خواهد بود. او یک مبارز است، تیم ما فضای متفاوتی در اختیار بازیکنان با توانایی‌های متفاوت قرار می‌دهد.»

چهره‌های جدید سویا، الیکس ویدال، روکه مسا، ابراهیم آمادو و توماش واچلیک می‌توانند در این بازی به میدان بروند. این نخستین بازی رسمی بارسلونا بعد از جدایی آندرس اینیستا است اما والورده تقریبا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد هر چند وضعیت ایوان راکیتیچ و لانگله مبهم است. سویا و بارسلونا 56 بار با هم روبه‌رو شده‌اند که 34 برد برای بارسلونا و 11 پیروزی برای سویا ثبت شده است. بارسلونا در آخرین بازی خود با 5 گل سویا را در هم کوبیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز