خبرگزاری کار ایران

مطمئن باشید امسال، سال ماست

اسماعیلی:تراکتور ضعیف نبود؛ ما خوب بودیم/ نقطه قوت استقلال، پادو بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۶۸

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال این روزها دغدغه‌اش رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام ملت‌هاست

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه فرهیختگان، فرشید اسماعیلی هافبک استقلال این روزها ستاره بی‌چون و چرای استقلال است. او هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد.فرشید اسماعیلی این روزها دغدغه‌اش رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام ملت‌هاست.

*در خصوص برد مقابل تراکتورسازی صحبت کن.
ما به دنبال برد در این بازی بودیم و خیلی هم تلاش کردیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز باارزش را به دست بیاوریم. این سه امتیاز سرآغازی است برای پیروزی‌های بعدی و رسیدن به صدر جدول.

*خیلی‌ها معتقدند تراکتورسازی آن تیم همیشگی نبود.
من اصلا این حرف را قبول ندارم که تراکتورسازی ضعیف بود. ما خیلی خوب بودیم و همانطور هم که دیدید در تمام پست‌ها بازیکنان خیلی دونده و پرتلاش ظاهر شدیم و به نوعی می‌توان گفت ما یک برتری عددی نسبت به تیم حریف داشتیم.

*نقش شفر در این پیروزی چقدر بود؟
من فکر می‌کنم مهمترین نقش را در این پیروزی وینفرد شفر سرمربی تیممان انجام داد زیرا که بازیکنان او را خیلی دوست دارند و همه کار برایش می‌کنند. ما هر هفته تعداد زیادی جلسه آنالیز برگزار می‌کنیم و این به ما کمک می‌کند تا حریفانمان را به خوبی بشناسیم. یعنی اینکه ما می‌دانستیم تراکتور سه، پنج دو بازی می‌کند و به همین دلیل تمام نقاط زمین را بسته بودیم و اجازه نفوذ به بازیکنان تراکتور نمی‌دادیم این نشان می‌دهد که ما برای همه بازی‌ها برنامه داریم.

*در خصوص شادی‌گلت صحبت کن.
خیلی دوست داشتم در این شادی گل با پادو سهیم باشم او برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و درواقع جانش را به استقلال داده و امیدوارم هر چه زودتر این بازیکن سلامتی‌اش را به دست آورد. حضور پادو در زمین باعث افزایش روحیه بازیکنان ما شده بود و درواقع پادو نقطه قوت استقلال بود.

*پس چرا در این مدت برای عیادت به منزلش نرفتید؟
من خیلی دوست داشتم در این مدت به او سر بزنم چند بار هم با راننده‌آش تماس گرفتم او همیشه می‌گفت پادو وقت ندارد و همش در فیزیوتراپی است به همین دلیل نشد که به ملاقاتش بروم ولی قول می‌دهم از این به بعد هفته‌ای دو بار به عیادتش بروم.

*این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال هستید.
من خیلی دوست دارم به تیم ملی در جام ملت‌ها کمک کنم به همین دلیل امسال خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم به بهترین بازیکن استقلال تبدیل شوم. دوست دارم هم به تیم کمک کرده و هم گلزنی کنم شاید هم آقای پاس گل استقلال شوم. ما امسال باید قهرمانی را کسب کنیم زیرا حیف است با این همه بازیکن خوب و ستاره این عنوان را هم به دست نیاوریم مطمئن باشید امسال سال استقلال است.

*همکاری بسیار خوبی هم در طول بازی با تبریزی داشتید.
از حضور تبریزی در استقلال خیلی خوشحالم او بازیکن با کیفیتی است و قطعا به استقلال کمک می‌کند امیدوارم بتوانیم همگی برای موفقت استقلال تلاش کنیم.

*این هفته باید با پاس جنوبی جم بازی کنید.
بازی سختی است فصل گذشته هم آنها ما را در جم برده‌اند و باید آن را تلافی کنیم. مطمئن هستم می‌توانیم اولین پیروزی خارج از خانه را هم کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز