خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی انتظامی مازندران :

ترویج و توسعه امنیت اجتماعی، مهمترین کارکرد رسانه است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۱۸

معاون اجتماعی انتظامی مازندران گفت: ترویج و توسعه امنیت اجتماعی، مهمترین کارکرد رسانه است.

به گزارش ایلنا از ساری،علیرضا باقری صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه امروز هر کشوری در حوزه بین المللی، دارای عمق استراتژیک است، اظهار داشت : در حال حاضر کشورهای عراق و سوریه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

وی افزود:  آنچه که امروز حائز اهمیت است این است که در عرصه های مختلف اجتماعی شاهد تغییرات غیرقابل کنترل و مهار هستیم و تغییرات حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی گسترده است.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال دگردیسی هویتی است، از خبرنگاران و فعالان رسانه خواست که در برابر هجمه های دشمن هوشیار باشند .

 وی با تاکید بر اینکه همه باید با همکاری و تعامل یکدیگر عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم افزود: از آنجایی که امروز مخاطب نیاز به دانایی و حرکت بر مدار دانایی محوری دارد، لازم است که به تولید ارزش های اجتماعی، بر اساس هویتهای جدید کمک کنیم.

وی بر لزوم توجه به حوزه خانواده در جامعه تاکید و بیان کرد: اگر بخشی از فعالیت ها به خانواده ها اختصاص یابد، می توانیم بخشی از آسیب های اجتماعی را مدیریت کنیم.

سرهنگ باقری به سیاست ابلاغی خانواده اشاره کرد و رفع موانع و زدودن آسیب ها، ترویج ارزش های الهی در امر ازدواج، تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی خانواده ها از جمله محورهای آن برشمرد.

وی ترویج و توسعه امنیت اجتماعی و احساس امنیت را از مهمترین کارکردهای رسانه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز