خبرگزاری کار ایران

نکونام: پارسی ها خودشان را روی زمین می انداختند/ به بارانی گفتم هر وقت ذهنت آماده شد برگرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۵۷۴

جواد نکونام بعد از تساوی تیمش مقابل پارس جم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام بعد از تساوی تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم ما به زمان نیاز دارد و مردم می‌دانند من چگونه کار می‌کنم. بازیکنان نیاز دارند تا با مردم و جو ورزشگاه آشنا شوند.

وی ادامه داد: زمانی که بازی صفر - صفر مساوی بود بازیکنان پارس خودشان را روی زمین می‌انداختند. پس از اینکه به گل رسیدیم دو بازیکن این تیم باز هم روی زمین افتادند که نمی‌دانم واقعی بود یا الکی زمین افتادند. در نیمه دوم هم بازی را آرام کردند. در این هوای خوب و بارانی چرا باید وقت استراحت بدهند.

سرمربی نساجی در مورد روند رو به رشد تیمش گفت: 90 درصد تیم ما تغییر کرده و نساجی در حال بازسازی شدن است که این زمانی را می‌طلبد. مردم فوتبال را به خوبی می‌فهمند. در حال پایه‌ریزی هستیم؛ متأسفانه در دو بازی اخیر مهاجمان ما در ضربات آخر مشکل دارند که قطعا یک مهاجم هدف دیگر جذب می‌کنیم. متأسفانه شرایط نابرابری را می‌بینیم. ما تازه به لیگ برتر آمدیم. در نیمه دوم امید سینک و علی شجاعی را به زمین فرستادیم که روند مسابقه تغییر کرد. محمدمهدی نظری هم دیر به جمع ما اضافه شده و از لحاظ بدنی مشکل دارد.

نکونام در پاسخ به پرسشی در مورد عدم حضور محمدصادق بارانی در لیست 18 نفره نساجی تصریح کرد: او اعتراض داشت و ناراحت بود. بارانی می‌خواست برود که من به او گفتم هر زمان که ذهنت آرام شد به تیم برگرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بارانی قصد دارد با جدایی از نساجی به استقلال بپیوندد یا خیر، خاطرنشان کرد: من با شفر سرمربی استقلال تماس گرفتم و او به من گفت که بارانی را نمی‌خواهد.

سرمربی نساجی با اشاره به مشکلات تیمش اظهار داشت: مطمئن باشید در نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهید دید. هفته اول 13 بازیکن داشتیم و یک بازیکن 19 ساله روی نیمکت تیم ما نشسته بود، امیدوارم تیم ما هفته‌به‌هفته بهتر شود. تیمی را می‌سازم که سال‌های سال فوتبال بازی کند. ما تنها 8 بازیکن لیگ برتری داریم که توانسته‌ایم تنها به دو بازیکن از آنها بازی دهیم. بدن بازیکنان آماده نیست چون دیر به تیم اضافه شده‌اند. من علاقه‌ خاصی به مردم قائمشهر دارم و برای نساجی زحمت می‌کشم چون این وظیفه من است.

نکونام با بیان اینکه شاگردانش مقابل هر تیم روند خاصی را طی می‌کنند در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش پس از رسیدن به گل عقب‌نشینی می‌کند، گفت: پارس جنوبی می‌خواست با استفاده از توپ‌های بلند به گل برسد و به همین دلیل عقب‌ نشستیم. نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود و بی‌دقتی مهاجمان ما باعث شد نتوانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. اینکه ما در 3 دیدار گذشته گل خوردیم نشان‌دهنده ضعف دفاعی و عملکرد ضعیف مدافعانمان نیست. باید دفاع خوب تیمی داشته باشیم. متأسفانه تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم به صورت تیمی دفاع کنیم. شرایط زمین ورزشگاه وطنی هم کار را برای حریفان سخت می‌کند. باید در خارج از خانه هم بازی‌های خوبی ارائه کنیم. 24 سال طول کشیده که نساجی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و عادلانه نیست که تیم لیگ یکی را با تیم‌های لیگ برتری مقایسه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز