خبرگزاری کار ایران

نمازی: زمین بازی از استاندارد پایینی برخوردار بود/ به بازیکنانم تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۵۶۶

سرمربی ذوب آهن در مورد تساوی تیمش مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان دیدار با سایپا اظهار داشت: من به نوبه خودم روز خبرنگاران را تبریک میگویم. امروز بازی درگیرانه و یک بازی بود که سعی کردیم حداقل با این زمینی که حداقل از استاندارد کمی برخوردار است با پاس های زیادی و مالیکت بازی کردیم. من به بچه ها تبریک می گویم که این دو بازی یک امتیاز گرفتیم. ما با تما موقعیتی که داریم ایجاد موقعیت نمی کنیم. باید آنالیز کنیم و ببینیم که چه علتی است که مالکیت ها رو نمی توانیم به فرصت گل تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه بازی امروز راضی هستید یا خیر، گفت: من از نتیجه تساوی راضی نیستم، این دومین هفته است که ما یک امتیاز از بازی می‌گیریم. ما انرژی بیشتری در زمین نسبت به حریف داشتیم، حداقل در یک بازی ۵ تا ۶ موقعیت گل باید ایجاد کنیم تا در نهایت یکی از موقعیت‌ها تبدیل به گل شود اما ما این کار را نکردیم، نه در این بازی و نه در بازی قبل.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد تیم ملی چیست؟ گفت: فکر می‌کنم این کنفرانس مربوط به ذوب‌آهن و سایپا است و هیچ نظری در مورد تیم ملی ندارم. آرزو می‌کنم تیم ملی در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کند موفق باشد. امروز بازی ذوب‌آهن و سایپا بود، هر صحبتی در مورد این بازی دارید من در خدمتم در غیر این صورت هیچ حرفی در مورد تیم ملی ندارم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا مرتضی شیری از تیم جدا می‌شود، گفت: مرتضی شیری ۲ تا ۳ سال است که صحبت از رفتن می‌کند، او شاید انگیزه دارد در خارج از کشور فعالیت کند، من با شیری صحبت کردم و از او سوال کردم که آیا دوست داری به خارج از ایران بروی یا خیر، او مدعی شد که دوست دارد برود. وقتی یک بازیکن اینطور می‌گوید یعنی دلش با تیم نیست. شاید از دست دادن رضا حبیب‌زاده بیشتر از مرتضی شیری به ما ضربه زد. حبیب زاده بازیکن جوان و خوبی است، او پتانسیل زیادی دارد، خوشبختانه عمل جراحی خوبی داشته و انشاالله به زودی به ترکیب تیم باز می‌گردد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما بازیکنان خوب زیاد داریم، امروز از صفرزاده نتوانستیم زیاد استفاده کنیم و در پست چپ از او استفاده کردیم، بازیکن برزیلی ما هم امروز کارایی خوبی داشت به هر حال ما باید به نفع تیم فکر کنیم، در این انتقال مرتضی تبریزی درآمدزایی کردیم. یکی از مشکلات ما انتقال توپ از حمله به دفاع است. وسط زمین گاهی مواقع خالی می‌شود، بازیکنان باید این موضوع را مدیریت کنند به هر حال یک بازیکن باید در زمین همه چیز را مد نظر بگیرد و بهترین تصمیم را بگیرد. بازیکن ما در گرفتن کارت زرد اول بی‌تجربگی کرد اما در کارت دوم به خاطر درگیری در بازی بود و در نهایت با کارت قرمز اخراج شد. ما باید در مورد خط دفاعی و تنها ماندن آنها برنامه‌ریزی کنیم.

نمازی در پاسخ به این سوال که محسن مسلمان به خاطر احضار به کمیته اخلاق آیا در روند بازی او تأثیرگذار شده بود، گفت: او جریمه کوچکی داشت و هیچ مشکلی نداشت، تمرین کرد، امروز هم خوب کار کرد، ما ناچار شدیم به خاطر کارت قرمز که گرفتیم او را تعویض کنیم و به دفاع تیم اضافه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز