خبرگزاری کار ایران

شهاب قوره جیلی: فقط به طلای المپیک فکر میکنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۸۷

تصمیمات شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در خصوص نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با اعتراضات و انتقاداتی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، شهاب قوره جیلی فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم  یکی از معترضین به این لیست بود که با انتشار پستی کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود بدون اینکه نامی از فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ببرد نا رضایتی خود را ابراز کرد.

این قهرمان تحصیل کرده  سنگین وزن در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک ورزشکار به تصمیمات و صلاحدید شورای فنی احترام گذاشته و تابع  فدراسیون کشتی هستم.اما طبیعتا نمی توانم از اتفاقات رخ داده راضی باشم.گرچه عهد کرده‌ام فقط روی تشک با رقیبانم مبارزه کنم و حرفهایم را آنجا بزنم اما هفت ماه تمام ذهنم درگیر وقایعی بود که ترس آن را داشتم.

قوره جیلی ادامه داد: هفت ماه تمام به جای فکر کردن به رقبای خارجی به روزهای اینچنینی فکر می‌کردم. به اینکه این‌همه تلاش و مشقت من دیده نشود که نشد.

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ افزود؛ به عنوان تنها ملی پوش حاضر در مسابقات جهانی که در همه مراحل مسابقات  انتخابی تیم ملی حاضر بود برای خودم این شانس را متصور بودم که عضو تیم ملی در بازیهای آسیایی باشم.من روی قهرمانی در این رقابتها و مزایای آن حساب میکردم.معافیت از خدمت و پاداش هایی که برای  یک شهروند منطقه محروم و ضعیف شهر قدس چشمگیر و کار گشا بود اما نشد! البته دنیا برای من به آخر نرسیده و مسابقات جهانی مجارستان و المپیک ۲۰۲۰ را پیش رو دارم. که برای رسیدن به بالاترین سکوی قهرمانی در آن یک لحظه هم از تمرین و تلاش فرو گذار نمی شوم.

قوره جیلی در خصوص پست جنجالی اینستاگرامش گفت؛ زمانی که اسامی تیم ملی اعلام شد انگار دنیا روی سرم خراب شده.بخصوص اینکه دوبار در مسابقات انتخابی و تورنمنت گرجستان بر نفر منتخب شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی غلبه کرده بودم اما او را بر من که به گواه نتایج و نظربسیاری از کارشناسان بهتر بودم ترجیح دادند .این باعث شد آن پست اعتراضی را منتشر کنم.البته پس از چند روز به احترام رسول خادم عزیز رییس فدراسیون و اعضای شورای فنی این پست را حذف کردم تا مبادا خللی در مسیر با شکوه کشتی ایران ایجاد نشود.

قهرمان  سابق کشتی فرنگی جوانان جهان از رسول خادم به عنوان الگوی اخلاقی خود یاد کرده و گفت ؛ وقتی مدیری مثل آقای خادم در راس فدراسیون کشتی باشد با ناملایمتی ها  هم می توان ساخت و کنار آمد. چرا که یقین پیدا میکنی تعمدی در نادیده گرفتنت نبوده و صرفا سلیقه ها متفاوت بوده است.رسول خادم کسی ست که بعد از اتفاقات سال ۲۰۱۰ که منجر به کناره گیری من از کشتی شد مرا به این رشته بازگردانده و همیشه حامی من بوده است

او از رویای شیرین  رسیدن به طلای المپیک به عنوان مهمترین هدفش یاد کرده و گفت: شاید تصور رسیدن به چنین عنوانی در سنگین وزن کشتی فرنگی  با حضور مدعیان قدرتمند و صاحب عنوان دور از ذهن باشد اما من با این رویا زندگی میکنم.

گفتنی ست بر اساس تصمیم شورای فنی کشتی فرنگی بهنام مهدی زاده در بازیهایی آسیایی جاکارتا و شهاب قوره جیلی در مسابقات جهانی مجارستان حاضر خواهند بود.این در حالیست که قوره جیلی در مسابقات انتخابی تیم ملی و تونمنت بین المللی گرجستان دو بار بر مهدی زاده غلبه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز