خبرگزاری کار ایران

صحبت های جالب یکی از دو سرمربی جدید آرژانتین/ اسکالونی: زمان صحبت کردن با مسی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۸۲

اسکالونی و آیمار تا پایان سال 2018 هدایت آلبی سلسته را به عهده گرفتند.

به گزارش ایلنا، پس از اخراج خورخه سامپائولی از تیم ملی آرژانتین، هدایت تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین برای تورنمنت والنسیا به عهده اسکالونی و آیمار سپرده شد. زمانی که دو مربی آرژانتینی در اسپانیا حضور داشتند و دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد آنها هدایت تیم‌ ‌ملی بزرگسالان را نیز تا پایان سال جاری بر عهده خواهند داشت. اسکالونی پیش از این دستیار سامپائولی بود و آیمار سرمربی زیر ۱۷ سال آرژانتین است.

لیونل اسکالونی که به همراه پابلو آیمار قرار است هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را تا پایان دسامبر ۲۰۱۸ بر عهده بگیرد، پس از شکست تیم زیر ۲۰ سال مقابل هند در تورنمنت لالکودیا با رسانه‌ها صحبت کرد. سرمربی آرژانتینی برای نخستین بار به تیم‌ ‌ملی اشاره کرد و گفت‌: با وجود اینکه رفتار دیوانه‌واری با من داشتند اما من این قضیه را اتفاقی عادی می‌بینم. سپردن هدایت تیم ملی به عهده من عادی به نظر نمی‌رسد. من مربی فوتبال هستم و قرار است هدایت یک تیم را بر عهده بگیرم چون در فدراسیون فوتبال آرژانتین حضور داشتم و این احتمال وجود داشت. چیکی تاپیا رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین با من و آیمار تماس گرفت و نظرمان را پرسید. سپس من این چالش را پذیرفتم.

سرمربی جدید آلبی سلسته در ادامه‌ اظهار کرد: خیلی از مردم به من می‌گویند که باید برای این لحظه آماده باشم. کدام لحظه؟ کسی نمی‌داند. حتی پس از تماشای ۱۵۰ تمرین بهترین مربیان جهان یا پس از ۱۰۰ بازی نمی‌دانید آماده هستید یا نه. همیشه در آماده بودن ابهام وجود دارد و نمی‌توان این شک را از بین برد.

اسکالونی در مورد سبک بازی تیمش گفت‌: همه تیم‌ها دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. نکته اساسی زمان و مکان در اختیار داشتن آن است. باید از این طریق به تیم حریف ضربه زد. به نظرم مهم‌ترین چیز بهترین استفاده از توپ و بهره بردن از حمله است. تنها مالکیت توپ اهمیت ندارد. برخی از تیم‌ها در این رابطه اشتباه می‌کنند. دوست دارم تیم من حمله کند. اگر بتوان در سه ثانیه به محوطه جریمه حریف رسید خیلی خوب است چون حریف ضعیف‌تر عمل خواهد کرد.

اسکالونی پس از تورنمنت ‌اسپانیا باید در ۱۹ آگوست فهرست تیم‌ ‌ملی را برای دیدارهای دوستانه مقابل گواتمالا و کلمبیا اعلام کند. سرمربی آرژانتینی اظهار کرد: هنوز درباره آن فکر نکرده‌ایم. اکنون زمان صحبت با لیونل مسی نیست. در حال‌ حاضر می‌خواهیم کاری انجام ندهیم و در زمان مناسب فهرست را اعلام کنیم. مسی را خیلی خوب می‌شناسم و نگران صحبت کردن با او نیستم. باید با احترام با مسی رفتار کنیم. مطمئن هستیم به نحوی با او رفتار خواهیم کرد که شایسته‌اش است. این موضوع از همه چیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز