خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر به ایلنا خبر داد؛

بررسی معضلات به وجود آمده در زمینه تامین کاغذ مطبوعات در کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۲۲

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن، و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده بانک مرکزی، معضلات به وجود آمده در زمینه تامین کاغذ مطبوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: امروز با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن، و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده بانک مرکزی، معضلات به وجود آمده در تامین کاغذ مطبوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: گزارش‌های بسیاری به دست کمیسیون مبنی بر احتکار کاغذ رسیده بود که با وزرای مربوطه مطرح و مقرر شد با همکاری همه نهادها جلوی کار گرفته شود. همچنین بحثی صورت گرفت تا در صورت عدم آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی از تولید ملی حمایت شود.

ذوالقدر ادامه داد: مقرر کردیم گمرک در خصوص ترخیص هرچه سریع‌تر محموله‌های کاغذ با واردکنندگان کاغذ همکاری کند. 

وی ادامه داد:‌ همچنین تصویب شد تا از این پس ارزش‌افزوده تنها برای مقوا اعمال شود و همچنین بعد از این تنها وزارت ارشاد است که وارد کنندگان را برای دریافت ارز دولتی به وزارت صمت معرفی می‌کند. 

عضو کمیسیون فرهنگی همچنین گفت: نمایندگان بر نظارت حداکثری بر واردات کاغذ تاکید داشتند تا کاغذ با قیمت درست در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز