خبرگزاری کار ایران

واکنش لوپتگی به خروج کواچیچ و مودریچ

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۰۳

سرمربی رئال مادرید خوشحال می‌شود با متئو کواچیچ و لوکا مودریچ فصل جدید را آغاز کند.

به گزارش ایلنا، به دنبال خروج زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان امسال طی روزهای گذشته شایعات خروج متئو کواچیچ و لوکا مودریچ، دو بازیکن کروات کهکشانی‌ها به گوش می‌رسد.

مودریچ ارتباط قوی با اینترمیلان دارد و توتو اسپورت امروز اعلام کرد در آستانه امضای قرارداد 4 ساله حضور دارد و از طرفی دیگر کواچیچ تصمیم دارد بین منچستریونایتد و تاتنهام یک تیم را انتخاب کند.

با این وجود یولن لوپتگی معتقد است این دو بازیکن در فصل 18-2019 می‌توانند نقش پررنگی در موفقیت رئال مادرید داشته باشند:" من یک روز دیگر در این باره صحبت کرده بودم. رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، خیلی واضح در این باره صحبت کرد و ما هیچ شکی نداریم که مودریچ برای بازی کردن در کنار ما خوشحال است."

سرمربی رئال مادرید افزود:" در حال حاضر هیچ چیز جدیدی وجود ندارد. زمانی که تصمیم بگیریم با بازیکنانم صحبت می‌کنم و این حتی درباره مودریچ هم خصوصی است. درباره مودریچ هم کوچک ترین مشکلی وجود ندارد. او را دوست دارم و او با مربیانش خصوصی تمرین کرده است. من معتقدم که مودریچ و کواچیک بسیار خوشحال خواهند شد که در رئال مادرید بازی کنند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز