خبرگزاری کار ایران

حسام فتاحی: آمده‌ام به سپاهان کمک کنم/ دوست ندارم بگویند به خاطر بیماری برگشتم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۶۴

مربی سپاهان در مورد آخرین وضعیت بیماری خود و همچنین بازگشتش به این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسام فتاحی، بازیکن و مربی سابق سپاهان که در کادرفنی زمان عبدالله ویسی مشغول به فعالیت بود، با درخواست امیر قلعه‌نویی به کادرفنی اضافه شد و قرار است بازهم کنار سپاهان باشد.

فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازگشتش به سپاهان اظهار داشت: سپاهان خانه من است و به خاطر علاقه‌ای که به این تیم داشتم و پس از صحبت با آقای قلعه‌نویی به تیم برگشتم تا در حد توانم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد سمتش در سپاهان گفت: من به عنوان یکی از اعضای کادرفنی مشغول بکار شده‌ام و اینکه سمتم آنالیزور است یا مربی مشخص نیست. اینکه روی نیمکت بنشینم یا نه را هم نمی‌دانم و این موضوع زیاد مهم نیست و مهم کمک به سپاهان است.

مربی سپاهان در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد: سپاهان 3-2 فصل است شرایط خوبی ندارد ولی خوشبختانه با اضافه شدن آقای قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین مربی ایران و جذب نفرات خوب، شرایط کمی بهتر شده. البته هنوز نمی‌توان سرنوشت این تیم را ‌پیش‌بینی کرد و کار سختی در پیش است و لازمه موفقیت این است که بازیکنان قدر پیراهنی که برتن دارند را بدانند.

فتاحی در مورد دلخوری‌هایی که از سپاهان و تیم مدیریتی سابق داشت گفت: همانطور که گفتم شرایط خوبی در سپاهان حاکم نبود و باعث ناراحتی هواداران هم شده بود. امیدوارم شرایطی که در سال‌های اخیر سپاهان درگیر آن بود دیگر برای این باشگاه تکرار نشود.

وی در مورد آخرین وضعیت بیماری خودش هم خاطرنشان کرد: خیلی دوست ندارم در مورد بیماری‌ام صحبت کنم. مردم که در خیابان من را می‌بینند همیشه لطف دارند و جویای احوالم می‌شوند. ما فوتبالیست‌ها دو بار می‌میریم که یکبار زمان جدایی از این ورزش است و یک بار مرگ واقعی. برای یکی مثل من و در شرایط من کنار فوتبال بودن از نظر روحی تاثیر زیادی دارد و خوشحالم که فعالیت می‌کنم. ولی اینکه گفته می‌شود من دنبال مسائل دیگری هستم یا می‌گویند به خاطر بیماری به تیم برگشتم قشنگ نیست. من مدرک مربیگری B آسیا را دارم و همیشه سعی کردم خودم را به روز نگه دارم و اگر نمی‌توانستم کمک کنم نمی‌آمدم.

مربی سپاهان در پایان گفت: وضعیت جسمانی من رو به بهبود است، البته نیاز به یک پیوند دیگر دارم. متاسفانه داروهایی که مصرف می‌کردم نایاب شده است و من و امثال من به مشکل خوردیم و امیدوارم این مسائل هم رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز