خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

خراسان رضوی از فرصت های اقتصادی بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۲۷

سیلمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جریان سفر به خراسان رضوی و بازدید از شعب مشهد بیان داشت: جذب منابع موثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه از اهداف و اولویت های این بانک است و در این راستا استان خراسان رضوی از فرصت های اقتصادی و اجتماعی بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، توکلی در بازدید از روند بازسازی و همسان سازی شعب شهر مشهد اظهارداشت: وجود شعب مناسب و درخورشان مشتریان در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار دارد و در این راستا لازم است تا تمام شعبی که فضای مناسبی ندارند برای بازسازی و زیبا سازی آنها اقدام شود.

وی با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بیان داشت: این مهم باید همواره سرلوحه کارمان قرار گیرد و هیچ عاملی نباید در رفتار ما با مشتریان تاثیر گذار باشد. باید همواره با سعه صدر به خواسته های مشتریان رسیدگی کرد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران همچنین در جلسه ای که با حضور روسای شعب مشهد در ساختمان سرپرستی برگزار شد، گفت: استان خراسان رضوی از نظر اقتصادی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است و باید تلاش شود تا سهم بیشتری از بازارهای هدف را جذب نمود.

وی با اشاره به اهمیت جذب منابع جدید در توسعه بانک گفت: کارکنان باید با تعصب و علاقه نسبت به بانک خود همه ی تلاششان را برای جذب منابع به کار گیرند و آن را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

توکلی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران امروز سرآمد همه ی بانک ها می باشد و در تمام فعالیت های اجتماعی حضوری پررنگ دارد و کاملا در میان مردم شناخته شده است، لذا باید از این فرصت استفاده کرد و تا حد امکان برای پیشرفت آن کار کرد.

عضو هیات مدیره ناظر بر استان اظهار داشت: روحیه ی نشاط و همدلی در بین کارکنان به خوبی دیده می شود و این همان عامل موفقیت بانک در سال گذشته است که بسیار مورد توجه فعالان بانکی به ویژه وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفته است.

در ادامه، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست سال بیان داشت: استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهیلاتی ارائه شده در استان بسیار خوب است اما برای تحقق اهداف ترسیمی در سال جاری نیاز به تلاش بیشتری می باشد.

صبوری بهداشت اعتباری را بسیار مهم دانست وگفت: همان قدر که پرداخت تسهیلات برای رفع مشکلات مالی و بهبود معیشت مردم ضروری است، رعایت بهداشت اعتباری نیز اهمیت دارد و باید همیشه مورد توجه مسئولین شعب قرار گیرد.

وی افزود: در بخش بانکداری الکترونیک با سرعت در حال حرکت هستیم و ایجاد کیوسک برای دستگاه خود پرداز در مناطق پر تردد و مهم شهر در دستور کار قرار دارد که تا کنون در حاشیه بلوار سجاد و دانشگاه اقبال اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز