خبرگزاری کار ایران

خطر بزرگ برای مهدی رحمتی؛ مدعی در آستانه بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۵۰

دروازه‌بان مصدوم استقلال بعد از دو هفته غیبت در تمرینات گروهی و بازی‌های لیگ برتر از دیروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرینات گروهی خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال که با بدشانسی دو روز مانده به آغاز فصل از ناحیه مچ دست آسیب دید با استراحت و فیزیوتراپی دو هفته‌ای از دیروز مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را از کادر پزشکی دریافت کرد.

این بازیکن که انتظار می‌رفت فصل را به‌عنوان گلر اول استقلال آغاز کند با بدشانسی تمام از ناحیه استخوان مچ دست ضرب دیدگی شدیدی پیدا کرد تا بالاجبار دو هفته خانه‌نشین شود اما حالا با رسیدن به بهبودی کامل می‌تواند در تمرینات سنگین تیمی حاضر و شانس خود برای بازپس‌گیری جایگاهش از مهدی رحمتی را امتحان کند. به این ترتیب سیدحسین حسینی برای بازی حساس روز جمعه برابر تراکتورسازی قطعا در فهرست 18 نفره استقلال جای خواهد داشت اما اینکه در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه، به تصمیم وینفرد شفر بستگی دارد.

حسینی فصل پیش رقابت تنگاتنگی را با رحمتی داشت اما اتفاقات آخر فصل باعث شد تا این بازیکن کمی از ترکیب دور شود، حسینی اما قبل از آغاز فصل تمرینات فشرده‌ای انجام داد تا بتواند دروازه‌بان اول استقلال باشد، هرچند که این بازیکن با بدشانسی مواجه شده و به دلیل مصدومیت از گردونه رقابت کنار رفت تا بعد از گذشت چند هفته از دیروز تمرینات خود را آغاز کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز