خبرگزاری کار ایران

علیرضا جزء قاسمی خبرداد:

21 شهر استان زنجان تحت پوشش GIS قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۲۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به منظور شناخت دقیق از وضعیت شبکه برای 21 شهر در استان زنجان تحت پوشش عملیات پیمایش زمینی انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی افزود: در شهر هایی که تحت پوشش GIS قرار گرفته اند علاوه بر شناسایی وضعیت شیرآلات مرئی و نامرئی نسبت به درج نوع حوضچه ها در نقشه های GIS نیز اقدام لازم صورت پذیرفته است تا در زمان رفع حادثه با اطلاع از نوع و وضعیت حوضچه اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی افزود: از طرفی با توجه به اصلاح شبکه های ترسیم شده با داده های حوادث و اتفاقات و همچنین ازبیلت‌های شبکه جدید الاحداث، داده های آماری موجود و درج شده در نقشه های قبلی به روز رسانی شده و اطلاعات ترسیمی به اطلاعات آماری شبکه و خط انتقال نزدیک‌تر شده و امید است در آینده نزدیک به شناخت دقیق تری از وضعیت شبکه در شهرهای استان دسترسی پیدا شود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به عقد قرارداد دقیق سازی موقعیت تاسیسات روی زمین در سال 96  پیگیری لازم در خصوص برداشت اطلاعات صورت پذیرفته و قرارداد برداشت اطلاعات تاسیسات، درصد رشد قابل توجهی داشته است که در آینده نزدیک خروجی اطلاعات حاصل از قرارداد فوق  منجر به دقیق سازی موقعیت ترسیم تاسیسات آب و فاضلاب در نقشه های GIS خواهد شد .

جزء قاسمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت شناخت وضعیت مشترکین در راستای ارائه خدمات بهتر و مشتری مداری ، اقدامات لازم در خصوص تهیه نقشه مشترکین صورت پذیرفت که در این خصوص اقدامات لازم برای تهیه نقشه مشترکین شهرهای ماهنشان ، دندی ، زرین آباد ، حلب ، سلطانیه و صائین قلعه صورت پذیرفت که در حال حاضر روند اجرایی آن پیشرفتی بالای 80 درصد دارد.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه این شرکت در مرحله جمع آوری داده  و به روز رسانی اطلاعات است، امید است پس از اتمام این مرحله و درج اطلاعات در نرم افزار مربوطه شاهد اخذ تصمیمات هوشمندانه با استفاده از اطلاعات دقیق از شبکه و مشترکین و در نهایت ارتقا عملکرد شرکت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز