خبرگزاری کار ایران

مشکل دروازه تراکتورسازی حل شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۸۷

تراکتوری‌ها بعد از مدت‌ها یک دروازه‌بان مطمئن در لیگ برتر دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی در دو دیدار گذشته تیمش عملکرد خیلی خوبی داشت و با وجود اینکه یک بار دروازه‌اش مقابل نساجی باز شد روی چند موقعیت ناجی تیمش شد و در یک امتیازی که تراکتورسازان به دست آوردند موثر بود.

فروزان هفته گذشته و در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم واکنش‌های خوبی از خودش نشان داد و شاید اگر او نبود تراکتورسازی دروازه‌اش باز می‌شد و با شکست کارش را در لیگ برتر شروع می‌کرد.

عملکرد خوب فروزان تا حدودی خیال هواداران این تیم را از چهارچوب دروازه راحت کرده و دیگر دغدغه‌های چند فصل اخیر را ندارند.

تراکتورسازی فصل گذشته کارش را با فرزین گروسیان آغاز کرد که سریالی از اشتباهات مختلف یک دروازه‌بان را در نیم فصل اول به نمایش گذاشت و پس از آن ژوردی آلمیدای برزیلی به جای او آمد که اوضاع را تا حدودی بهتر کرد ولی همچنان گزینه مطمئنی برای این پست نبود.

پیش از آن هم محمدرضا اخباری در دروازه تراکتورسازی قرار گرفته بود که با وجود عملکرد خوبش، بعضاً پرنوسان ظاهر می‌شد و در برخی دیدارها اشتباهاتی داشت که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

حالا تراکتورسازان بعد از چند فصل یک گزینه مطمئن در دروازه دارند و باید دید فروزان در ادامه به همین خوبی به کارش ادامه می‌دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز