خبرگزاری کار ایران

جنجال بی‌پایان مقابله با هواداران عصبانی

لعنت به چالش هیس؛ از مهدی طارمی تا خداداد عزیزی! (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۱۳

سرمربی سپیدرود رشت واکنشی را خطاب به اعتراض طرفداران تیمش انتخاب کرد که اغلب از سوی بازیکنان جوان نشان داده شده و به محبوبیت خود لطمه زد.

به گزارش ایلنا، دیدار سپیدرود رشت مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست سنگین تیم تحت هدایت خداداد عزیزی به پایان رسید و حواشی گوناگونی داشت. تحمل باخت 6 بر یک برابر تیمی که نزدیک به 200 روز پیش دو بر یک به سپیدرود 10 نفره سه امتیاز داده بود، برای طرفداران تعصبی که پیش از آغاز فصل جدید مشکلات زیادی را تحمل کردند، غیرقابل تحمل شد.

پس از گل چهارم سپاهان سکوهای ورزشگاه سردار جنگل علی کریمی را تشویق کردند. سرمربی که با تساوی در هفته‌های پایانی فصل گذشته برابر فولاد موفق شد امید مردم رشت را در همین ورزشگاه زنده نگه دارد و با عدم تعهد جواد تن زاده، مالک پیشین سپیدرود، گیلان را ترک کند.

البته این تشویق با استقبال خداداد عزیزی همراه نبود و او که اعتراض شدیدی به داوری مسابقه داشت رو به روی سکوها هیس نشان داد. حرکت جنجالی که جو ورزشگاه را بیشتر ملتهب کرد و شعار "حیاکن-رهاکن" را خطاب به سرمربی مشهدی پدید آورد. اما چالش هیس از کجا شروع شد؟

لعنت به چالش هیس؛ از مهدی طارمی تا خداداد عزیزی! (گزارش)

این تصویر اولین مقابله با خشم هواداران را با علامت هیس را نشان می‌دهد. مهاجم پرسپولیس در دیداری که موقعیت‌های مناسب گلزنی را از دست داد و روی ضربه پنالتی می‌توانست برای تیمش مفید واقع شود با یک ضربه چیپ امیدها را ناامید کرد. مهدی طارمی در پایان بازی در واکنش به شعارهای شدید طرفداران از روی سکوی ورزشگاه آزادی آنها را به سکوت دعوت کرد. البته مهاجم جوان 24 ساعت پس از این حرکت جنجالی در پستی اینستاگرامی از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 

لعنت به چالش هیس؛ از مهدی طارمی تا خداداد عزیزی! (گزارش)

هشت ماه بعد از طارمی، این بار نوبت به علیرضا بیرانوند رسید که با اظهارنظرهایی که انجام داده بود و طرفداران پرسپولیس را خشمگین کرد در ورزشگاه آزادی با بدترین شعارها مواجه شود. او در جریان بازی مقابل پدیده پس از مهار شوت هیس نشان داد و دو مرتبه این اقدام را پیش از ترک زمین مسابقه تکرار کرد. سنگربان جوان هم تنها 24 ساعت پس از واکنش احساسی به هواداران پرسپولیس در اینستاگرام توضیح داد که دلخوری کوچکی داشته و از واکنشش پیشمان است.

لعنت به چالش هیس؛ از مهدی طارمی تا خداداد عزیزی! (گزارش)

و اما این عکس؛ قابی که کام طرفداران فوتبال را تلخ کرد. سرمربی که در دوران حرفه‌ای اش با گل‌های خاطره انگیز برای تیم ملی و چهره خندانش محبوبیت بی نظیری دارد، به یکباره همه چیز را فراموش کرد و مانند بازیکنان جوان، احساساتش بر او غلبه کرد. اینکه سپیدرود مشکل مالکیتی داشته، بازیکنان مدنظر سرمربی جذب نشده، اردوی آماده سازی دیر برگزار شده برای طرفداران سپیدرود غیرقابل درک نیست اما واکنش عزیزی به شدت عجیب بود چرا که او بسیاری از بالا و پایین‌های فوتبال را تجربه کرده و با جو تماشاگران در ایران آشناست نباید چنین نمایشی از خود نشان می‌داد و اگر به جای هیس شیوه‌ی دیگری را برای تشویق طرفداران به آرامش انتخاب می‌کرد، کارسازتر نشان می‌داد.

مالک جدید سرخپوشان بعید است قرارداد سه ساله سرمربی را نادیده بگیرد و با نتیجه دو هفته آغازین لیگ برتر به همکاری با کادرفنی عزیزی پایان بدهد؛ آنها بهتر از هر کسی می‌دانند با صبر و حوصله می‌توانند نتایج را بهبود ببخشند و تنها مشکل حال حاضر آنها آشتی عزیزی با سکوهاست که بیشتر از هر اقدام دیگری برای سپیدرود اهمیت دارد. حالا که عزیزی اعلام کرده با قدرت به کارش ادامه می‌دهد بهتر از هر کس دیگری می‌داند 28 هفته بدون تماشاگر یا اعتراض طرفداران در وهله اول این سپیدرود است که ضربه می‌خورد؛ او از  این موضوع آگاه است که همین حمایت طرفداران سپیدرود بود که در ورزشگاه سردار جنگل در بدترین شرایط به کمک کریمی و شاگردانش آمد تا چند ماه پیش سپاهان را شکست بدهند. مدیران سپیدرود باید خیلی زود به دنبال راه حلی برای به دست آوردن دل طرفداران باشند. عزیزی هم قطعا از رفتار خود دلخور است چرا که از روزهای اول انتخاب سپیدرود برای سرمربیگری را طرفداران پرشور آن عنوان کرده بود. در پایان یک جمله خطاب به مرد 47 ساله: " آقا خداداد، عزیز بمان"

لعنت به چالش هیس؛ از مهدی طارمی تا خداداد عزیزی! (گزارش)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز