خبرگزاری کار ایران

می خواستیم به برتری برسیم

نکونام: از نبودن هواداران تراکتورسازی متاسفم/ به لک تذکر دادم که وقت تلف کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۸۴

سرمربی نساجی بعد از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم در شهر تبریز حضور دارم، اما متأسفانه هواداران تبریزی در ورزشگاه حضور نداشتند. هر وقت در تبریز بازی کردیم، هواداران پرشور در ورزشگاه حضور داشتند. امیدوارم دیگر شاهد این‌گونه محرومیت‌ها نباشیم.

وی در ادامه افزود: می‌توانستیم گلهای زیادی بزنیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. ما تا پایان بازی جنگیدیم اما آخر بازی حریف به ما فشار آورد. می‌خواستیم به گلهای بیشتری دست پیدا کنیم. صحنه پنالتی هم به نفع ما بود داور نگرفت. کرمانشاهی داوری خوبی داشت بازی تمام شد و به داوران خسته نباشید می‌گویم. آمده بودیم این بازی را ببریم و توانایی آن را داشتیم. می‌خواستیم تراکتورسازی پرمهره را اینجا ببریم که متاسفانه نشد.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نیمه اول متعلق به تراکتورسازی بود و نیمه دوم در اختیار نساجی، خاطرنشان کرد: نیمه دوم من آخر بازی سه تعویض را انجام دادم و به وقت تلف کردن حامد لک تذکر دادم. من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و وقت تلف کردن را دوست ندارم. تمرکزم روی بازی است. تیم ما هیچ وقت در این فصل وقت تلف نمی‌کند و هیچ برنامه‌ای در خصوص وقت بازی را گرفتن نداریم.

سرمربی نساجی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نساجی بازی خشنی را امروز داشته و کارت زرد زیادی گرفته، تصریح کرد: شما بازی قبلی را ندیدید و نمی‌توانید بگویید بازی خشن بوده است. هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

سرمربی نساجی همچنین درباره حامد لک گفت: او یکی از دروازه‌بانان با قابلیت است. او لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. 

نکونام درباره اینکه این هفته بازی‌ها با کیفیت نبوده، عنوان کرد: من درباره فوتبال ایران نمی‌توانم صحبت کنم.

وی در پایان درباره اینکه تراکتورسازی را چطور دیدید و نظرتان درباره بازیکنان این تیم چیست، یادآور شد: در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم. تراکتور همیشه یکی از تیم‌های بزرگ بوده است. بازیکنان خوبی دارد و این باشگاه خوب هزینه می‌کند. تیم قدرتمندی دارد و امیدوارم موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز