خبرگزاری کار ایران

بدون تغییر در اصفهان؟

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۲۱

آبی‎‌های تهرانی پس از تساوی مقابل پیکان، امروز در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال با ترکیبی جدید و دفاعی موفق شد با یک امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند و به تساوی مقابل پیکان رضایت بدهد. آبی‌ها برای بازی امروز مقابل ذوب آهن به طور قطعی محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و سیدحسین حسینی را در اختیار ندارند.

در دیدار هفته گذشته وینفرد شفر از عملکرد بازیکنانش راضی بود و تنها ضعف آنها در حملات مشهود بود که با جدایی تیام انتظار می‌رفت آنها هفته‌های ابتدایی لیگ جدید را با چنین مشکلی آغاز کنند.

استقلال در فاصله بازی پیکان تا ذوب آهن موفق شد سه بازیکن جدید جذب کند که هنوز ITC آنها صادر نشده تا امروز در ورزشگاه فولادشهر بازی کنند. مارکوس نیومایر، همام طارق و مرتضی تبریزی سه بازیکن مدنظر وینفرد شفر بودند که برای تقویت فاز هجومی با قراردادهای بلند مدت به استقلال پیوستند.

در دیدار امروز مقابل شاگردان امیر قلعه نویی، سیدمهدی رحمتی انتخاب وینفرد شفر خواهد بود که در بازی گذشته کلین شیت کرد و با مصدومیت سیدحسین حسینی می‌تواند آمار خود را بهبود ببخشد. خط دفاعی جلوی دروازه آبی‌ها به احتمال زیاد تفاوتی با بازی قبلی نداشته باشد. وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر و میلاد زکی پور چهار مدافع استقلال آمار قابل قبولی داشتند و شاید با بازگشت آرمین سهرابیان پس از مصدومیت او جانشین زکی پور در سمت چپ باشد.

علی کریمی و فرشید باقری دو انتخاب شفر برای پست هافبک دفاعی هستند پس از اینکه آنها نورافکن و ابراهیمی را از دست دادند و روزبه چشمی هم فعلا به دلیل مصدومیت در دسترس نیست. خط میانی استقلال با خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و سجاد آقایی تکمیل می‌شود و روح اله باقری هم به عنوان مهاجم حضور خواهد داشت. در صورتی که ITC نیومایر صادر شود او به احتمال زیاد به جای آقایی در ترکیب قرار می‌گیرد.

بنابراین ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، خسرو حیدری، سجاد آقایی، فرشید اسماعیلی و روح اله باقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز