خبرگزاری کار ایران

رازقیان: آبهای خروشان غیرقابل پیش بینی است/ رقابت سختی پیش رو داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۱۸

ملی پوش اسلالوم آبهای بانوان پیش از اعزام به بازیهای جاکارتا گفت: کارسختی را پیش رو داریم اما ازهمه توانمان برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده می کنیم.

به گزارش ایلنا، رکسانا رازقیان قایقران تیم ملی آبهای خروشان درکایاک یک نفره نماینده کشورمان دربازیهای آسیایی جاکارتا گفت : باتوجه به اینکه تمرینات ومسابقات اسلالوم آبهای خروشان درپیست های جریان دارمانند رودخانه انجام می شود ودرحال حاضر کشورما درمعرض خشکسالی قرارگرفته و این موضوع باعث شده رودخانه ها شرایط مناسبی برای تمرین نداشته باشند به همین دلیل تمرینات تحت تاثیر این وضعیت قرارگرفت.

وی در ادامه گفت: به دلیل عدم دسترسی به پیست مناسب بصورت شخصی تمریناتی درایتالیا و لهستان داشتم که تجربه های بسیارخوبی بدست آوردم. 

رازقیان بااشاره به اینکه اسلالوم آبهای خروشان بانوان رشته ای نوپا درایران است اظهارداشت: درجاکارتا رقابت سختی خواهیم داشت و نمایندگان کشورهای آسیای شرقی سخت ترین رقبای ما هستند که سابقه بسیاری دراین رشته دارند درحالی که پیست جاکارتا تازه ساخته شده و میزبان مسابقه ای نبوده، به همین دلیل شناختی ازآن نداریم  و قایقرانانی که تجربه بیشتری دارند دراین شرایط بهترعمل می کنند.  اما آبهای خروشان غیرقابل پیش بینی است.  وما همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می کنیم.  

وی در پایان افزود: تیم سه روز قبل از مسابقه وارد پیست می شود واین زمان کمی است برای تمرین و آشنایی با پیستی که هیچ شناختی ازآن نداریم اما با انگیزه بالا  و تلاش امیدوارم بهترین نتیجه را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز