خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد نه چندان وسوسه‌انگیز رئال برای جذب کورتوآ و ویلیان به چلسی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۷۸

منابع اسپانیایی خبر داده‌اند رئال مادرید برای جذب تیبو کورتوآ و ویلیان، پیشنهادی 100 میلیون پوندی به چلسی داده است.

به گزارش ایلنا، دروازه‌بان بلژیکی علاقه‌اش به بازگشت به پایتخت اسپانیا، جایی که فرزندانش زندگی می‌کنند، را پنهان نکرده است؛ تنها یک سال از قرارداد او با چلسی باقی مانده.

ویلیان 29 ساله هم بعد از یک جام جهانی خوب قرار بود به بارسلونا برود اما باشگاه کاتالان در برابر قیمت 70 میلیون پوندی چلسی روی این بازیکن عقب‌نشینی کرد و به جای او مالکوم برزیلی را از بوردو خرید.

حالا رئال مادرید می‌خواهد ویلیان را همراه با کورتوآ به خدمت بگیرد در حالی که 65 میلیون پوند آن متعلق به بازیکن برزیلی است. کورتوآ هدف شماره یک رئال مادرید بوده و باشگاه اسپانیایی متقاعد شده که می‌تواند او را به خدمت بگیرد اگر چلسی بازیکنی به جای او در نظر بگیرد. چلسی تا 18 مرداد فرصت دارد از تیم‌های انگلیسی دروازه‌بان بگیرد، هدف اول آنها جوردن پیکفورد دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس است اما اورتون علاقه‌ای به فروش ندارد و برای همین جک باتلند گلر استوک را مد نظر دارند اما تا 9 شهریور فرصت دارند که کورتوآ را به رئال مادرید بدهند.

خریدن ویلیان از طرف دیگر ایده آزادکردن گرت بیل را تقویت می‌کند. بال ولزی در زمان زین‌الدین زیدان بیشتر در سمت راست خط میانی چهار نفره بازی می‌کرد اما خولن لوپتگی مایل است به او نقش مرکزیتری بدهد تا از آزادی که پیش از این به کریستیانو رونالدو تعلق داشت، بهره بگیرد.

آنطور که دیلی میل گزارش داده چلسی پیشنهاد اولیه رئال مادرید را تحت بررسی قرار داده. قهرمان اروپا تا اینجای تابستان فعالیت چندانی نداشته و آلوارو اودریوسولا، مدافع راست 40 میلیون پوندی، تنها خرید این تیم بوده. هفته گذشته بعد از آنکه بارسلونا متوجه مالکوم شد، چلسی نشانه‌هایی از علاقه برای مذاکره بر سر ویلیان را بروز داد اما بارسا خیلی سریع بازیکن 21 ساله بوردو را خرید. منچستریونایتد هم به جذب ویلیان علاقه دارد اما پیشنهاد رئال باعث می‌شود چلسی پول قابل توجهی از بازیکنی که دو سال دیگر بیشتر قرارداد ندارد، به دست آورد. آبی‌ها همچنین علاقه دارند دروازه‌بان 26 ساله خود را بفروشند، دو فرزند کورتوآ به همراه مادرشان در مادرید زندگی می‌کنند و او قبلا گفته بود قلبش در مادرید است.

منبع: دیلی میل /پیت جنسن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز