خبرگزاری کار ایران

پاسخ دیگو سیمئونه به سوال همیشگی؛ رونالدو یا لیونل مسی؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۶۱

دیگو سیمئونه مربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید یک چهره جذاب است. مردی که بعد از نابودی آلبی سلسته در جام جهانی هواداران این تیم اعتقاد دارند که تنها فرشته نجات این تیم می‌تواند باشد اگرچه ال چولو اتلتیکو را فعلا به هر تیم دیگری ترجیح می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سیمئونه در آستانه فصل جدید لالیگا به یک چالش هیجان انگیز با بارسا و رئال می‌اندیشد اما حرف‌های جالبی پیرامون تیمش و حواشی خود دارد.

نخستین خبر خوب ال چولو درباره آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی تیمش است. گریزمان که پیش از جام جهانی شایعات زیادی در مورد پیوستنش به بارسا به گوش می‌رسید، در نهایت تصمیم به ماندن در اتلتیکو گرفت. ال چولو در مورد دلیل ماندن گریزمان گفت: «این سوالی است که باید از خود او بپرسید. من همواره به نظر بازیکنان احترام گذاشته‌ام.

 چه آنهایی که از جمع ما جدا شده‌اند و چه کسانی مثل گریزمان که در نهایت تصمیم به ماندن گرفته‌اند. گریزمان می‌تواند و امیدوارم که از این هم بهتر شود چون پیشرفت او حد و مرز ندارد.

 او در کنار دیگر بازیکنانی که در اتلتیکو حضور دارند، به رشد و بهتر شدن ادامه خواهد داد و بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود.»

سیمئونه درباره جدایی احتمالی ورسالیکو اظهار داشت: «او جام جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و برای کرواسی چه در فاز دفاعی و چه حمله، درخشان ظاهر شد. 8 روز دیگر منتظر او هستم و باید بگویم که جایی نخواهد رفت. از داشتن او خوشحالیم.»

یکی از مهم‌ترین حواشی پیرامون سیمئونه به جام جهانی مربوط می‌شود. پس از دیدار آرژانتین مقابل کرواسی در جام جهانی، لو رفتن مکالمه واتس اپی بین سمیئونه و دستیارش در اتلتیکو مادرید، حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. پس از شکست 3-0 آرژانتین برابر کرواسی، سیمئونه از طریق واتس اپ با جرمن بورگوس، دستیار خود در اتلتیکو به تجزیه و تحلیل باخت سنگین آلبی سلسته پرداخت و در بخش‌هایی از صحبتش به نوعی رونالدو را در در بازی‌های ملی، برتر از لیونل مسی دانست. سیمئونه و در نخستین واکنشش به آن قضیه گفت: «واضح است که انتخاب من از بین مسی و رونالدو، مسی است و در این نباید هیچ تردیدی داشت. بله، من آن مکالمه با بورگوس را تایید می‌کنم ولی آن حرف‌ها صرفا حرف‌هایی دوستانه بین من و بورگوس بود و قصدم این نبود که بگویم رونالدو بالاتر از مسی، بهترین بازیکن دنیاست بلکه منظورم این بود که در یک تیم معمولی با بازیکنانی در یک سطح، رونالدو به طور حتم کارآیی بیشتری از مسی خواهد داشت ولی در تیمی پرستاره و باکیفیت، مسی همچنان بهترین بازیکن دنیا باقی خواهد ماند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز