خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران اعلام کرد:

طلب 630 میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران از کارفرمایان و بیمه شدگان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۵۳

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران از طلب 630 میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران از کارفرمایان و بیمه شدگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن فلاح،معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر براساس  درآمدها و هزینه های خود می باشد گفت: اگر در بحث درآمدها کارفرمایان بیمه شدگان به تعهدات مالی خود عمل کنند،سازمان در پرداختی های خود دچار مشکل نخواهد شد.

فلاح در ادامه گفت: در سال جاری منابع درآمدی سازمان تامین اجتماعی 2500 میلیارد تومان و  در مقابل هزینه های آن 2835 میلیارد تومان می باشد که با این شرایط 325 میلیارد کسری تامین درآمد وجود دارد و البته اینکه مانده معوقات هم بسیار داریم.

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به طلب  630 میلیارد تومانی اداره کل تامین اجتماعی مازندران،گفت: عدم وصول معوقات درآمدی موجب شده تا سازمان نتواند خدمات خود را ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: 210 میلیارد از کل این بدهی مربوط به دستگاه های دولتی می باشد.

فلاح در خصوص اثر بخشی طرح بخشودگی جرائم گفت: کل تعداد درخواست کننده های این طرح 5340 نفر بوده که از این تعداد 4463 درخواست تائید و 877 درخواست طبق قانون بخشودگی جرائم رد شد.

وی در پایان بیا کرد: از شروع طرح بخشودگی جرایم تا پایان تیرماه سال جاری  15 میلیارد و پانصد و شصت هزار تومان پرداختی صورت گرفته است.

 

 


 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز