خبرگزاری کار ایران

سید حسن قاضی زاده هاشمی در زنجان خبرداد:

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به زنجان/ زیرساخت های بهداشتی در زنجان تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۴۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان زنجان خبر داد و گفت: برای سفر رئیس جمهور به زنجان پروژه هایی در حال آماده سازی و بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در مراسم افتتاح 41 پروژه بهداشتی و درمانی به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: سلامت از اولویت های همه مردم به شمار می رود و اگر این مقوله دچار نقصی شود زندگی افراد با سختی روبه رو می شود.

این مقام مسئول از روند اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی در زنجان ابراز خرسندی کرد و افزود: بیمارستان 420 تختخوابی و فاز توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان از دیگر طرح هایی است که امید می رود به زودی شاهد  به بهره برداری رسیدن آن باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حضور شخصیت‌های برجسته علمی همچون پروفسور ثبوتی و شهید شهریاری از زنجان خاطرنشان کرد: بایستی زیرساخت ها و امکانات بهداشتی و درمانی در این استان تقویت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز ناخرسندی از عدم وجود امکانات و تخت های بیمارستانی به رغم گسترش جمعیت در شهرها افزود: با تزریق ناامیدی در جامعه مشکلی حل نمی شود بلکه بایستی از زمان استفاده و برای حل مشکلات و کمبودها در جامعه تلاش کرد.

وی به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور و فشارهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: مردم ایران برای استقلال کشور هزینه پرداخت کرده اند از این رو بایستی با ایمان و اراده در برابر دشمنان ایستاده و به آنان فرصت ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز