خبرگزاری کار ایران

فلاح‌زاده: تیمی به هماهنگی سایپا در هفته اول ندیده بودم/ فصل گذشته فقط 30 درصد دریافتی داشتم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۷۸

دروازه بان سایپا در مورد مطالبات فصل گذشته از این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامد فلاح‌زاده در حاشیه تمرین سایپا در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: بازیکنانی از تیم ما جدا شدند و علی دایی توانست بازیکنان خوب و باکیفیتی جایگزین آنها کند. در اولین بازی نتیجه خوبی گرفتیم و امیدوار شدیم در این فصل هم مثل فصل گذشته در بالای جدول بمانیم. بازی خوبی مقابل سپیدرود انجام دادیم و کاملا برتر از حریف بودیم. یک موقعیت پنالتی هم از دست دادیم. من چند سال است بازی می‌کنم تا کنون ندیده‌ام یک تیم در هفته اول خوب و هماهنگ بازی کند. تمرینات خوبی که انجام دادیم باعث شد هماهنگی خوبی داشته باشیم.

وی در مورد هدف‌گذاری سایپا در این فصل گفت:‌ در وهله اول باشگاه هدف‌گذاری را تعیین می‌کند. اگر باشگاه نظم مالی داشته باشد کیفیت کار بیشتر می‌شود. پارسال سهمیه کسب کردیم امسال هم رسیدن به آسیا دور از دسترس نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: وضعیت مالی در فصلی که گذشت خوب بود اما برخی بازیکنان از فصول گذشته از باشگاه طلب دارند. اگر بخواهم مجموع مطالباتم را از باشگاه سایپا محاسبه کنم فصل گذشته 20-30 درصد بیشتر پول نگرفتم. البته پارسال شرایط باشگاه بد نبود. اما از 3-4 سال قبل 60-70 درصد از پولم را طلب دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز