خبرگزاری کار ایران

جزئیات نشست هیات‌رئیسه فراکسیون امید با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۸۲

نشست هیات رئیسه فراکسیون امید با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حضار به تبادل نظر پرداخته و نقدها و نقطه‌نظرات خود را نسبت به موضوعات مختلف و مشکلات و مسائلی که مردم با آن روبرو هستند بیان کردند.

لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس، تشریح عملکرد فراکسیون امید، بهره‌گیری بهتر از رسانه‌ها در بیان عملکردها و تلاش مضاعف برای حل معضلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور، همچنین جلوگیری از بروز بحران در کشور و مقابله با تهدیدات خارجی از جمله موضوعاتی بود که درباره آنها صحبت شد.

در این جلسه تاکید شد راهبردهای اصلاح‌طلبان برای گذر از این شرایط بحرانی و مقابله با ترفندهای آمریکا و اسرائیل و دور کردن کشور از جنگ و خنثی‌کردن اقدامات و مواضع بدخواهان این ملت که تاثیرات آن در زندگی مردم تجلی می‌یابد، ضرورت‌هایی است که نباید از آن غفلت کرد.

در این نشست گفته شد اصلاح‌طلبان نباید منفعل باشند و اجازه دهند توسط بعضا دوستان نادان و جریان رقیب با جریان اصلاح‌طلبی تسویه‌حساب شود.

از فراکسیون امید انتظار است در صورت ادامه این روند با استفاده از اهرم‌های قانونی از حقوق مردم دفاع کند و راه را برکژی‌ها و کاستی‌ها ببندد.

در ادامه جلسه از نقدهای سازنده و پیشنهادات ارائه شده به فراکسیون امید استقبال شد و تداوم این‌گونه جلسات با دستور‌ کار مشخص، در پیشبرد اهداف اصلاح‌طلبی موثر قلمداد شد.

همچنین عملکرد فراکسیون امید در ابعاد مختلف توسط محمدرضا عارف تشریح و نسبت به برخی موانع و مشکلاتی که کار این فراکسیون را کند کرده، نقطه‌نظراتی بیان شد.

عارف جریان اصلاح‌طلبی و ترویج این تفکر را راه نجات کشور دانست و از همه احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب درخواست کرد با ارائه طرح‌ها و نقطه‌نظرات خویش این فراکسیون را در ایفای وظایف قانونی خویش و خدمت به مردم، یاری کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز