خبرگزاری کار ایران

ستاره منچسترسیتی از روزهای تلخ بیماری پسرش گفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶۷

سال گذشته داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی سیتی به دلیل بیماری فرزند چند ماهه‌اش، دوران بسیار سختی را سپری کرد.

به گزارش ایلنا، ماتئو، پسر تازه متولد شده سیلوا در 25 هفتگی به دلیل یک بیماری سخت مجبور به عمل جراحی شد. در مقطعی که او بیمار بود، سیلوا به دلیل شرایط روحی بسیار بدی که داشت نتوانست سیتی را در هشت دیدار همراهی کند و با کسب اجازه از گواردیولا به والنسیا رفت تا در کنار خانواده‌اش باشد.

سیلوا با یادآوری آن روزها گفت: «از ترس به حالت مرگ افتاده بودم. سخت‌ترین لحظات عمرم را سپری کردم. ماه‌هایی بسیار دشوار در زندگی‌ام. از اسپانیا که به منچستر برگشتم، با پزشکان حرف زدم، هر کسی یک نظری داشت و نمی‌دانستیم که فردا چه پیش خواهد آمد. نمی‌توانستم 100 درصد تمرکز کنم. تمرین تمام می‌شد و به رختکن می‌آمدم تا تماس بگیرم و جویای حال پسرم شوم. اینکه الان چطور است و بهتر شده است یا نه. واقعیت این بود که اصلا روی تمرین تمرکز نداشتم. با چنین مشکلاتی، یک فوتبالیست حرفه‌ای هرگز نمی‌تواند تمرکزش را حفظ کند.

وی افزود: خدا را شکر که الان حال ماتئو خوب است و البته کاملا تحت نظر قرار دارد. پزشکان دستور‌العمل خاصی را برای وی در نظر گرفته‌اند و فعلا همه چیز خوب پیش می‌رود. آن روزها باعث شد قوی‌تر شوم و هر بار که احساس ناتوانی می‌کنم، با یادآوری آن دوران به خودم می‌گویم که هرگز نباید تسلیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز