خبرگزاری کار ایران

شکایت دردسرساز تیم پرتغالی از اتلتیکومادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶۳

باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال از اتلتیکو مادرید به خاطر عقد قرارداد با بازیکن سابق این تیم ژلسون مارتینس به‌عنوان بازیکن آزاد شکایت کرده و خواهان غرامت 100 میلیون یورویی معادل غرامت فسخ قرارداد این بازیکن برزیلی شده است.

به گزارش ایلنا، این باشگاه در بیانیه‌ای رفتار نادرست باشگاه اسپانیایی در پروسه جذب ژلسون را زیر سوال برده است به همین دلیل به فیفا شکایت کرده و هم برای بازیکن سابقش هم برای اتلتیکومادرید تقاضای محرومیت و از آنها غرامت مطالبه کرده است.

طبق ادعای روزنامه آبولای پرتغال مارتینس روز 11 ژوئن پس از حمله‌ای که هواداران دوآتشه باشگاه و بازیکنان در آن نقش داشتند و گفته می‌شود که زیر سر برونو کاروالیو، رییس سابق باشگاه بوده است، درخواست فسخ قراردادش را تقدیم باشگاه و مذاکراتش را با اتلتیکو آغاز کرد.

اتلتیکومادرید هم پیشنهاد پرداخت غرامت 32 میلیون یورویی به علاوه چند امتیاز دیگر برای انگیزه دادن به اسپورتینگ جهت فروش بازیکنش را داد اما تیم پرتغالی رقم شبیشتری درخواست کرد. آنها مدعی شدند که غرامت فسخ قرارداد مارتینس در فاصله چند روز به فسخ قراردادش به 100 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است و حالا همین رقم را هم از اتلتیکو مادرید می‌‌خواهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز