خبرگزاری کار ایران

تازه ترین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر؛

کاپیتان سابق تیم ملی حوالی باشگاه ماشین‌سازی/ آندو در راه تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۳۶

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در صورتی که این فصل به تیمی تازه بپیوندد برای پانزدهمین بار با یک تیم جدید فصل را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی درحالی که یک هفته از لیگ برتر سپری شده هنوز تیمی ندارد اما شاید این هفته او برای فصل جدید قرارداد ببندد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم گسترش فولاد که به ماشین‌سازی تغییر نام داده عنوان کرده است که این تیم به دنبال جذب یک هافبک است و در همین رابطه صحبت‌هایی را با تیموریان انجام داده است.

البته آندو فصل قبل نیز در گسترش فولاد عضویت داشت و 24 بازی هم برای این تیم انجام داد اما با توجه به تغییر و تحولاتی که در باشگاه گسترش فولاد رخ داد، حالا این تیم با نام ماشین‌سازی در لیگ برتر حضور خواهد یافت و این به معنای حضور این بازیکن در یک تیم جدید است.

نکته جالب اینکه در صورت توافق آندو با تیم تبریزی، این برای دومین بار است که تیموریان لباس ماشین‌سازی را به تن می‌کند چرا که او در لیگ شانزدهم در این تیم عضویت داشت و در نهایت هم ماشین‌سازی به لیگ یک سقوط کرد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد ماشین‌سازی هم مانند استقلال و تراکتورسازی برای دومین بار شاهد حضور هافبک سابق تیم ملی ایران خواهد بود.

مدیرعامل گسترش فولاد در این رابطه گفت که مذاکرات با آندو درحال انجام است و تا آخر این هفته تکلیف ادامه همکاری او با گسترش فولاد یا همان ماشین‌سازی شهریار تبریز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز