خبرگزاری کار ایران

با اهدای لوح تقدیری اعلام شد؛

کسب رتبه برتر روابط‌عمومی شرکت برق استان‌کهگیلویه‌وبویراحمد در وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۴۷

کارشناس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در بین شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور رتبه برتر اطلاع رسانی را کسب کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم دکتر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از اساتید برجسته حوزه خبر در دانشگاه‌های‌تهران در لوح تقدیری از کسب رتبه‌برتر اطلاع‌رسانی"ضرغام علی‌بازی" کارشناس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور تقدیر کرد.

در لوح تقدیمی که به امضای خانم دکتر صدیقه ببران مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو رسیده است، آمده:‌

همکار ارجمند جناب آقای ضرغام علی بازی

خبرنگار محترم شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی است که صنعت آب و برق بدان مفتخر است و امتداد این خط خدمت، جز با اطلاع رسانی دقیق و به هنگام ممکن نخواهد بود.

از شما همکار گرامی که با مسئولیت‌پذیری، تمام توان و دانش خود را در راستای همکاری مجدانه با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو بکار گرفته‌اید و در گروه توزیع نیروی برق حایز رتبه برتر شده‌اید، سپاسگزارم؛ تلاش‌تان را ارج می نهم و آرزومند کامیابی روزافزونتان هستم.

صدیقه ببران- مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ضرغام علی بازی کارشناس روابط عمومی این شرکت دارای سابقه رسانه ای بیش از 17 سال است.

وی هم اکنون سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز