خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان آسیا - بحرین

قهرمانی جوانان والیبال ایران با پیروزی برابر کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۰۷

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان موفق شد به عنوان قهرمانی آسیا دست یابد.

به گزارش ایلنا،‌در روز پایانی و فینال نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران تیم های ایران و کره جنوبی در فینال به مصاف هم رفتند.

ملی پوشان جوان کشورمان که پیش از این سابقه 5 قهرمانی را در کارنامه خود داشتند، برابر پرافتخارین تیم تاریخ این رقابت‌ها یعنی کره جنوبی با 6 قهرمانی ایستادند و توانستند با نتیجه 3 برصفر (25-22، 25-14 و 25-18) حریف خود را شکست دهد و بر بام قاره کهن ایستادند.

شاگردان عطایی که در دور مقدماتی یک بار 3 بر صفر از سد کره جنوبی گذشته بودند، بار دیگر در فینال رودرروی این تیم قرار گرفت. بلندقامتان کشورمان در سایر بازی ها نیز چین، هند، قزاقستان و تایلند را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشتند و سهمیه مسابقات جهانی سال آینده را با صعود به فینال به دست آورده بودند.

یکی از نکات جالب و تحسین برانگیز درباره تیم جوانان ایران این بود که در طول 6 مسابقه ای که در این تورنمنت برگزار کرد، فقط یک ست در بازی با تایلند به حریف داد و سایر بازی ها را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان داد.

در نهایت سومین حضور تیم های والیبال ایران در بحرین بازهم منجر به قهرمانی شد تا شاگردان عطایی به سه گانه‌ای تاریخی در این کشور حاشیه خلیج فارس برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز