خبرگزاری کار ایران

فروزان: امیدوارم کلین‌شیت‌هایم ادامه داشته باشد/ توشاک یک مربی حرفه‌ای و معلم خوب است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۶۰

گلر تراکتورسازی در مورد اولین کلین‌شیتش در لیگ برتر و بازگشت به تیم سابقش صحبت کرد.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتورسازی با نفت مسجد‌سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و در هوای گرم مسجد سلیمان بازی کردن خیلی سخت بود. تیم ما هم تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن هم تازه به تیم اضافه شدند و کمی برای هماهنگ شدن زمان لازم است. چند نفر هم در پست غیر تخصصی بازی کردند و همین باعث شد نتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم با اضافه شدن دو بازیکن خارجی‌مان شرایط بهتر شود.

وی در مورد اولین کلین‌شیتش و چند سیو خوبی که در بازی داشت گفت: خوشحالم که توانستم دروازه را بسته نگه دارم. من انگیزه زیادی دارم تا بتوانم خاطرات خوب گذشته را در تبریز تکرار کنم و امیدوارم این کلین‌شیت‌ها ادامه داشته باشد.

گلر تراکتورسازی در مورد کار با توشاک عنوان کرد: توشاک یک مربی حرفه‌ای و یک معلم خیلی خوب است و خصوصیت جالبی که دارد آرامش اوست. او به هیچ وجه به بازیکنان پرخاشگری نمی‌کند و همین باعث می‌شود بازیکن بدون استرس کارش را دنبال کند.

فروزان در مورد بازگشتش به تبریز و تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشحالم به شهر و تیمی برگشتم که خاطرات خوبی در آن دارم. ابتدا هواداران کمی از دست من ناراحت بودند ولی بعد از گذشت چند وقت و بازی دیروز متوجه شدند من در هر تیمی باشم با تمام وجود برایش بازی می‌کنم و سو تفاهم‌ها برطرف شد. امیدوارم بتوانم باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شوم.

وی در مورد خط دفاعی تراکتورسازی هم گفت: خط دفاعی خوبی داریم و هرچه جلوتر برویم با هم هماهنگ‌تر هم می‌شویم و امیدوارم یک فصل خوب رقم بزنیم.

گلر تراکتورسازی در مورد خداحافظی وحید طالب‌لو از فوتبال هم گفت: من یک نیم فصل با وحید همبازی بودم و از دروازه‌بان‌هایی است که بازی او را خیلی دوست داشتم و قبولش داشتم. حق او بود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. برایش در ادامه زندگی و عرصه‌های دیگر فوتبال مثل مربیگری آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز