خبرگزاری کار ایران

آغاز رایزنی‌های حزب تحریک انصاف پاکستان برای تشکیل دولت ائتلافی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۹۸

حزب تحریک انصاف پاکستان از آغاز رایزنی‌ها برای تشکیل دولت ائتلافی در این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، حزب تحریک انصاف به رهبری «عمران خان» بازیکن پیشین کریکت که در انتخابات اخیر بیشترین رای را کسب کرده بود، اعلام کرد که مذاکرات خود برای تشکیل دولت ائتلافی جدید پاکستان را آغاز کرده است.

بنا بر اعلام این حزب، شماری از احزاب و گروه‌های کوچک و مستقل از تشکیل چنین دولتی به نخست‌وزیری عمران خان حمایت می‌کنند.

در همین حال، شماری از احزاب پاکستان پس از اعلام نتیجه رسمی انتخابات این کشور، تاکید کردند که نتیجه انتخابات را نخواهند پذیرفت.

این احزاب با اعلام این‌که در انتخابات تقلب شده است، از تصمیم خود برای برگزاری تظاهرات اعتراضی خبر داده‌اند.

حزب مسلم لیگ شاخه نواز هم که به نظر می‌رسید پیشتر نتیجه انتخابات را پذیرفته در میان احزاب معترض است. این حزب پیش از این اعلام کرده بود که به عنوان حزب اپوزیسیونی در پارلمان حاضر خواهد شد ولی مقام‌های حزب اعلام کرده‌اند که هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.

موضع مخالفان مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات پاکستان، در حالی مطرح می‌شود که تحلیلگران معتقدند اختلاف بالای حزب تحریک انصاف با سایر احزاب، باعث شگفتی بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز