خبرگزاری کار ایران

چشمی، شجاعیان، سهرابیان و ...

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۶۷

آخرین وضعیت هفت بازیکن مصدوم استقلال اعلام شد.

به گزارش ایلنا، وینفر شفر شب گذشته با توجه به هفت بازیکن مصدوم و بازیکنانی که آبی‌ها را ترک کردند مجبور شد با ترکیبی متفاوت مقابل پیکان تهران قرار بگیرد. در حال حاضر سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری بازیکنان مصدوم آبی‌ها هستند.

داریوش شجاعیان که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم از شرایط مسابقه دور شده بود،  در پایان نیم فصل اول به تمرینات اضافه می‌شود. تیموری و آقاخان در اواسط نیم فصل می‌توانند بازی کنند. محسن کریمی نیز در شهریورماه پس از تمرینات انفرادی به جمع آبی‌ها اضافه می‌شود.

سید حسین حسینی پس از اینکه اولین بازی استقلال را به دلیل آسیب دیدگی دست از دست داده بود امروز MRI می‌گیرد. آرمین سهرابیان، مدافع جوان باید یک هفته در کلینیک باشگاه فیزیوتراپی را سپری کند تا پس از آن به تمرینات ملحق شود.

روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت در بازی ایران - مراکش ادامه مسابقات جام جهانی را از دست داد بود، هفته آینده تست می‌دهد و اگر مورد تأیید پزشکان باشد، در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز