خبرگزاری کار ایران

توشاک : فقط 2 نفر روی نیمکت داشتیم / با توجه به شرایط نتیجه خوبی کسب کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۱۲

سرمربی تراکتورسازی از نتیجه به دست آمده برابر نفت مسجد سلیمان راضی است.

به گزارش ایلنا، جان توشاک در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، مخصوصا برای تیم ما که در کم تر از 24 ساعت قبل از بازی دو تن از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و تنها 2 نفر روی نیمکت داشتیم که اتفاق نرمالی نبود. 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این بازی، بازی خارج از خانه برای ما بود و همچنین این نکته که سه چهار بازی اول لیگ سخت است، بنابراین با وجود مشکلاتی که برای شروع فصل داشتیم نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدوارم در آینده بتوانیم تیم بهتری بشویم.
 
سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به طبع بازی اول تیم مسجد سلیمان در لیگ برتر بود و آنها با تمرکز بالایی بازی کردند. همانطور که گفتم ما دو مشکل بزرگ برای شروع فصل داشتیم که یکی از آنها از دست دادن دو بازیکن تیم بود. ما با 4 بازیکن روی نیمکت به اینجا سفر کردیم ولی متاسفانه 2 نفر از آنها را از دست دادیم که تاثیر منفی روی تفکر بازیکنان‌مان داشت.
 
توشاک با اشاره به موقعیت‌هایی که تیمش در این بازی از دست داد، تصریح کرد: ما چند شانس خوب هم ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما بازیکنان خارجی خود را هم در اختیار نداشتیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی از بازیکنان خارجی خود استفاده کنیم. همچنین امیدوارم چند بازیکن جدید به تیم خود اضافه کنیم.وی در پایان خاطرنشان شد: با احتساب دیدارهای دوستانه ششمین بازی ما بود که بدون باخت پشت سر گذاشتیم. ما در فاز دفاعی خوب کار کردیم اما در خط حمله بازیکن‌سازی بسیار دشوار است و به همین خاطر است که در جهان فوتبال بازیکنان گل زن قیمت بسیار بالایی دارند. ما به دنبال این هستیم تا با جذب چنین نفراتی نتیجه بگیریم چراکه به یک بازیکن می‌توان تکنیک، سبک بازی و تاکتیک یاد داد اما آموختن کار گلزنی خیلی سخت است و به همین دلیل ما نیاز داریم تا تیم خود را در این پست تقویت کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز