خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: بازی ما با نفت در حد لیگ یک بود/ انشاءالله عدالت به فوتبال ایران بیاید

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۰۴

سرمربی سپاهان از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت می‌گوید.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این بازی در حد لیگ یک بود. علت آن هم بازی در هفته اول و از سوی دیگر بدون تماشاگر بود. چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد آن هم به خاطر تخلف فصل گذشته، همه دنیا به خاصر اسپانسر به دنبال جذب تماشاگر هستند اما ما می‌خواهیم آنها را بیرون کنیم.

وی ادامه داد: مطمئناً‌ اگر این اتفاق برای صنعت نفت یا تراکتورسازی بود تاج رئیس فدراسیون ورود می‌کرد. البته در مورد قرارداد حسن جعفری ورود کرد که تشکر می‌کنیم. موضوعی که وجود دارد این است که چون تیم سپاهان اصفهانی است اگر ورود کند حاشیه درست می‌شود. نبود تماشاگران قطعاً در این مسابقه بر کیفیت بازی تأثیرگذار بود و اصلاً خوب نبودیم. داور بازی هم دو پنالتی نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی‌های آینده که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد گفت:‌از تاج و حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی می‌خواهم که تراکتور و نفت آبادان را ببخشند. ما را که جریمه کردید خدا پدرتان را بیامرزد، اما قبول داریم که بازی با نفت و تراکتورسازی با تماشاگر باشد. سپاهان چون اصفهانی است هرچه می‌خواهند می‌زنند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: شک نکنید ۴۰ سال است که قانون در کشور ما قائم به شخص است و هر کاری بخواهند می‌کنند. باز هم تأکید می‌کنم ما که جریمه شدیم خواهش می‌کنم آن دو تیم را ببخشید.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جذب یک هافبک خارجی به کجا رسید، گفت: هر زمانی که نهایی شد اعلام می‌کنیم. مطمئناً اگر بیاید مشکلات ما برطرف می‌شود. من به این تیم خیلی امیدوارم و همان‌طور که امروز دیدید یک ضربه هم به سمت دروازه ما نیامد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی حرف بزنم باید درمورد برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران حرف بزنم. متاسفانه ورزش ما متکی به افرادی شده که در گذشته برای اینکه مجوز حرفه‌ای بگیرند هرکاری می‌کردند و گاهی هم صورت مسئله را پاک می‌کردند تا باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند. برای من جای تاسف دارد. ما را که جریمه کردند چون رئیس و دبیر فدراسیون اصفهانی هستند و می‌ترسند حرفی بزنند، اما جای دیگر ورود می‌کنند. ما می‌خواهیم که نفت و تراکتور را ببخشند و بس است که با همه چیز سلیقه‌ای برخورد کنند. در کمیته تعیین وضعیت پرونده‌هایی هست که با عجله به آنها رسیدگی می‌کنند، چون در زمان خاص خود به آنها توجهی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص بازی با نفت آبادان گفت: چیزی که انتظار داشتم نبودیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم برنده باشیم، اما در حد و اندازه‌های سپاهان ظاهر نشدیم. تغییرات زیادی داشتیم، ضمن اینکه نبود تماشاگران هم کار ما را سخت کرد، چون سپاهان به هواداران خود عادت کرده است. ما مثل گذشته مشکل داریم، اما با کمک دکتر صبحانی که از وی تشکر می‌کنم مشکلات در حال رفع شدن است. اگر هافبک بازیساز هم به ترکیب ما اضافه شود شرایط بهتر می‌شود.

قلعه‌نویی درمورد عدم حضور تماشاگران افزود: کاری به نتیجه ندارم. زمانی که سرمربی تیم ملی بودم به دو اجلاس رفتم که در آن درمورد حضور تماشاگران و راهکارهای جذب تماشاگر صحبت می‌شد، اما اینجا همه چیز برعکس است. در هفته اول ما را محروم کردند؛ اگر تیم‌های دیگر بودند تاج ورود می‌کرد و می‌بخشیدند، اما من به وی حق می‌دهم، چون نمی‌خواست که تحت فشار قرار بگیرد. تلاش کردیک که رضایت حسن جعفری را بگیریم، اما برای بازیکن پدیده آقایان با فتاحی تماس گرفتند. تاج تقصیری ندارد، اما تحت فشار است. در گذشته در سازمان تربیت بدنی هم همین شرایط بود و اگر بخواهم حرف بزنم شاید 100 نمونه داشته باشیم.

وی افزود: شما در بهترین‌ها ببینید در نیم فصل دوم ذوب‌آهن چه فوتبالی بازی می‌کرد. نایب قهرمان شد و با اختلاف 3 بار استقلال و پرسپولیس را شکست دادیم. نفر دوم آقای گل را داشتیم و آیا حق وی نبود که در لیست باشد؟ حق رشید مظاهری و محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی نبود که در لیست بهترین‌ها باشند؟ هرکس دیگری غیر از من سرمربی ذوب‌آهن بود این تیم قطعاً در چند بخش‌ گزینه داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: شما ذوب‌آهن سال گذشته را ببینید. به برانکو تبریک می‌گویم، اما چند بازیکن از ذوب‌آهن می‌توانستند کاندید شوند. سر چند بازیکن ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات دعوا بود، اما جایی در لیست بهترین‌ها نداشتند؟ انشالله عدالت به فوتبال ما بیاید. اینکه آدم بخواهد سلیقه خودش را پیاده کند اصلاً خوب نیست.

قلعه‌نویی درخصوص کم گل بودن لیگ در هفته اول اظهار داشت: در همه بازی‌هایی که تدارکاتی انجام دادیم پرگل بودیم. امشب هم بازی خوبی انجام دادیم. تیم‌ها در فشار بدنسازی هستند و شاید همین موضوع موجب شده تا بازی‌ها کم گل باشد. اگر توپ اول ما گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد. این معظلی است که باید در فوتبال ایران حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به سپاهان ایده‌آل خواهید رسید، گفت: از هفته پنجم یا ششم تیم ما شکل می‌گیرد؛ البته به شرطی که بازیکن مدنظر من را جذب کنند. یک بازیکن خارجی خوب را دیده‌ایم، ضمن اینکه بختیار هم به زودی هماهنگ خواهد شد. محمد کریمی را هم داریم که می‌تواند به تیم ما کمک کند. بازیکن خارجی ما هفته آینده به ایران خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز