خبرگزاری کار ایران

از بازیکنانم راضی نیستم

کریمی: وضعیت رختکن در حد سونا بود / با این شرایط توشاک به وزن ایده‌آلش در زمان بازیگری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۹۳

سرمربی گسترش فولاد می گوید تیمش نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش ایلنا،  فیروز کریمی بعد از تساوی یک بر یک تیم‌‌های گسترش‌ فولاد تبریز و استقلال خوزستان در نشست خبری گفت:  ما در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم قبل از گل چند موقعیت گلزنی داشتیم اما بازیکنان جوان ما نتوانستد انتظارات من را برآورده کنند و من از آنها راضی نیستم. نکته امیدوار کننده این است که بازی با استقلال خوزستان، بازی اول بود و ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. معتقدم هفته‌های بعد کیفیت بازی ها بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: زمانی که موقعیت ایجاد می‌شود این را می‌توان درخشش مهاجمان دانست، اما خالفی‌فر وقتی نمی‌تواند از فاصله دو قدمی گل بزند، این دیگر ضعف فنی خالقی‌فر است. اگر بازیکن جوان ما این کار را بکند قابل توجیه است اما بازیکن دیگر ما که به خاطر خودخواهی توپ را به بازیکن خودی نمی‌دهد این را توفیق حریف نمی‌توان دانست بلکه ضعف ما است. آنها در نیمه اول ضعیف بودند و ما هم در نیمه دوم بازی ضعیفی را  به نمایش گذاشتیم.

کریمی در بخش بعدی صحبت های به انتقاد از مسئولین ورزشگاه پرداخت و گفت:این آخر بی‌عرضگی یک مسئول است که در مردادماه تیم ما به مدت یک ساعت و ربع در رختکنی که هیچ منفذی در آن وجود ندارد  حضور دارد طوری که بازیکنان ما آب‌پز شدند. بازیکنانی هم که رفته بودند اعتراض کنند، دیدند که خود مسئول زیر باد کولر استراحت می‌کند. واقعا این موضوع شرم‌آور و آخر بی‌لیاقتی یک مسئول است، هرکسی که باشد، مسئول هیئت فوتبال و مسئول استادیوم و یا اداره‌کل ورزش؛ از این بدتر نمی‌شود. همه ما می‌دانیم که یک ساعت و نیم زودتر باید به رختکن برویم و ما هم گفتیم که بازی اول است و گفتیم کمی زودتر بیاییم و در مورد نظم و وضعیت تیم صحبت کنیم اما وضعیت رختکن در حد سونا بود و خودم هم که صحبت می‌کردم حداقل 5 کیلو کم کرد.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: این مسئول هرکس که هست او را باید برای بدنسازی تیم ملی کشتی بیاورند و این را حتما پیشنهاد می‌کنم برای مسابقاتی که ورزشکار بالای 5 کیلو اضافه وزن دارند می‌تواند فرد مفیدی باشد. برای دهمین بار می‌گویم که این کار عرضه می‌خواهد و آدم شرمنده است که چنین چیزی می‌گوید. متاسفانه زمین خودمان هم آماده نشد، این مشکلات باعث می‌شود که ما با تمام قوا برای بازی بعد نور ورزشگاه‌مان را تنظیم کنیم.  به حال تیم تراکتورسازی تاسف می‌خورم اگر چنین مسئولی بخواهد در بازی‌های آنها هم حضور داشته باشد، البته برای آنها خوب است. اگر اینگونه از آنها بخواهد استقبال شود جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در پایان مسابقات به وزن ایده‌آلش در زمان بازیگری‌اش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز