خبرگزاری کار ایران

پدیده 0-1 پرسپولیس/ استارت شیرین قهرمان و آقای گل؛ پیش به سوی هت تریک

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۸۲

پرسپولیس با تک گل علیپور از سد پدیده گذشت.

به گزارش ایلنا، تیمهای پدیده مشهد و پرسپولیس از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند. دیداری که در چارچوب هفته اول و در حضور پرشور هواداران مشهدی با قضاوت پیام حیدری آغاز شد.

با گزارش زنده این دیدار همراه باشید:

22:37/ پیام حیدری در دقیقه 94 در سوت خود دمید و پرسپولیس نخستین بازی خود در لیگ هجدهم را با برد پشت سر گذاشت و سه امتیازی شد.

22:35/ بشار رسن جای خود را به آدام همتی داد تا وقت بازی را تلف کند. پرتاب اوت باید برای پدیده پرتاب شود که این موقعیت هم به هدر رفت.

22:30/ بازی به همان صورتی پیگیری می شود که پرسپولیس می خواهد. پدیده خطرناک نیست و موقعیت های آنها خطری را روی دروازه رادو ایجاد نمی کند.

22:27/ سید جلال حسینی هم به اخطاری های پرسپولیس در این بازی اضافه شد.

22:23/ فریبرز گرامی هم به جای رضا ناصحی وارد زمین شد. تعویضی که چندان هم هجومی نبود.

22:21/ سیامک نعمتی جای خود را به علی مصلح داد و در پدیده هم سعید صادقی جای خود را به رضا صدری داد. تنها 10 دقیقه تا پایان باقی مانده است.

22:17/ ضربه سر فوق العاده خطرناک گادوین منشا با فاصله کم به بیرون رفت و پدیده شانس آورد که فاصله دو برابر نشد.  لحظاتی بعد شوت اکبر صادقی به خوبی توسط رادو سیو شد و به کرنر رفت.

22:12/ پدیده فشار شدیدی را روی دروازه پرسپولیس آورده است. این بار ارسال قاسمی نژاد از سمت پچ در داخل محوطه به مهربان رسید که ضربه زیبای این بازیکن با واکنش فوق العاده رادوشوویچ و تیر افقی دروازه همراه شد و توپ گل نشد. بازیکنان پدیده اعتقاد به گل شدن توپ داشتند که چنین اتفاق رخ نداد.

22:09/ گادوین منشا در دقیقه 69 جایگزین امید عالیشاه شد تا نخستین تعویض بازی صورت بگیرد.

22:08/ در حالی که 66 دقیقه از بازی گذشته بازیکنان دو تیم باهم کمی درگیر شده اند. پدیده باید یک ضربه آزاد را بزنند. موقعیت که بسیار خطرناک بود اما به نتیجه ای نرسید. 

22:05/ در دقیقه 63 جدی ترین موقعیت بازی اتفاق افتاد. شوت قاسمی نژاد در داخل مجوطه جریمه در آستانه گل شدن بود که شجاع خلیل زاده به زیبایی با سر مانع از گل شدن آن شد. در ضد حمله هم یک خطای خوب برای پرسپولیس اعلام شد.

22:00/ شاگردان برانکو در این نیمه به مراتب بهتر از حریف خود بازی می کنند و با کنترل توپ، در زمین پدیده میدان داری می کنند و از گل خود مراقبت می کنند.

21:58/ اولین موقعیت تقریبا خطرناک این نیمه را پرسپولیسی ها خلق کردند. همکاری چند نفره ای که به شوت بشار رسن منتهی شد. ضربه این جوان عراقی به همانجایی رفت که محمد ناصری انتظارش را می کشید.

21:50/ بر خلاف نیمه نخست که بازی با هیجان خاضی آغاز شد در 45 دقیقه دوم بازی شور و حرارت خاصی ندارد و در میانه میدان در جریان است.

21:47/ نیمه دوم بازی تیمهای پدیده و پرسپولیس از همین لحظه آغاز شد...

21:31/ نیمه نخست بازی تیمهای پدیده و پرسپولیس با تک گل علی علیپور در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی به اتمام رسید.

21:29/ با اعلام داور چهارم مسابقه برای نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه محاسبه خواهد شد.

21:27/ چیزی تا پایان نیمه نخست باقی نمانده و پدیده ابتکار عمل را در اختیار دارد. با این حال آنها توانایی ایجاد موقعیت 100 درصد را ندارند و فقط تا پشت محوطه پرسپولیس می توانند خوب پیشروی کنند.

21:21/ احمد نوراللهی در دقیقه 36 به دلیل خطا بر روی مسعود ریگی کارت زرد گرفت تا دومین اخطاری این مسابقه برای تیم برانکو بعد از علی علیپور باشد.

21:12/ تکل فوق العاده سید جلال حسینی این اجازه را به مهربان نداد تا با رادو تک به تک شود.

20:08/ طرفداران پرسپولیس با رسیدن دقیقه 24 شروع به تشویق کاپیتان از دست رفته شان یعنی هادی نوروزی کردند.

21:05/ دو تیم بازی پراشتباهی را به انجام می رسانند. تک گل علی علیپور تا دقیقه 21 پرسپولیس را برنده میدان کرده است.

21:02/ شهرام مهربان در عرض حرکت خوبی انجام داد اما ضربه این بازیکن با فاصله به بیرون رفت. رادوشوویچ هم به سمت توپ حرکت کرده بود.

20:57/ پدیده که بازی ر ا بهتر آغاز کرده بود بعد از گل پرسپولیس کمی سردرگم نشان می دهد و ضریب اشتباهات آنها بیشتر از سفیدپوشان است.

20:52/ سیامک نعمتی درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور پنالتی گرفت. علی نعمتی این خطا را انجام داد و علی علیپور بر خلاف حرکت دروازه بان گل نخست را به ثمر رساند.

20:50/ علی علیپور اولین کارت زردی این فصل از پرسپولیس نام گرفت.

20:46/ بازی از همین لحظه با قضاوت پیام حیدری آغاز شد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز