خبرگزاری کار ایران

سفارت روسیه در واشنگتن خبر داد:

سفیر روسیه فردا با ماریا بوتینا دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۹۵

سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقام‌های سفارت بناست «دست کم هفته‌ای یک‌بار» با شهروند روس که به اتهام جاسوسی در زندان است دیدار کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفیر روسیه در ایالات متحده فردا -پنج‌شنبه- با «ماریا بوتینا»، شهروند روس متهم به جاسوسی، در زندان دیدار خواهد کرد. این خبر را سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه‌ای اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است: «دیدار بعدی با ماریا بوتینا برای ۲۶ جولای برنامه‌ریزی شده است. دیپلمات‌های روس بناست با مدیریت زندان درباره امکان نامه‌نگاری با ماریا گفت‌وگو کنند. حسابی ویژه باید به نام بوتینا باز شود تا او بتواند از تماس تلفنی به اقوام و سفارت بهره‌مند شود.»

در این بیانیه آمده است که مقام‌های سفارت روسیه بناست «دست کم هفته‌ای یک‌بار» با بوتینا دیدار کنند. 

در بیانیه سفارت روسیه آمده است: «از زمان دستگیری بوتینا، نماینده کنسولگری روسیه اقداماتی را برای حفظ حقوق و منافع او پی گرفته است. نخستین قدم این بود که مطمئن شویم ماریا از کمک‌های قانونی مناسب برخوردار است و قوانین حقوقی بین‌المللی در مورد او رعایت می‌شود.»

سفارت در بیانیه خود اشاره کرد که بوتینا حالش خوب است و شکایتی از وضعیتش در زندان ندارد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز